Nieuwe Tudor Black Bay Pro

Gaaf hoor Ed, ik twijfel tussen de Pro en de nieuwe GMT 41 :face_with_hand_over_mouth::thinking:

1 like

Ik vind het niks, flets horloge zonder eigen smoel…

Prijs punt is wel erg goed he…

Holy moly, wat een gemiep om de vermeende “dikte”. Dat is letterlijk geneuzel in de mm marge :roll_eyes:.

Ik vind het wel een mooi ding, maar van mij had ie wel 41mm mogen zijn.

5 likes

Goed punt, we kunnen ons echt verliezen in de millimeters op papier. Hij lijkt prima te dragen!

1 like

Jou kennende heb je de pro vrij snel in bezit en dan call ik bij deze dibs :shushing_face::v:

1 like

Ik begin hem ook wel steeds mooier te vinden hoor. De Root beer ook trouwens maar dat is dan toch ook weer een andere prijsklasse.

Kan je inmiddels al gewoon passen bij een schaap Citroën oid?

En is er een grove inschatting te maken of en zo ja hoe lang het duurt dat iemand zonder tudor/Rolex verleden de bb pro kan kopen?
Is na de zomer een winkel binnenlopen en meenemen reeel naar jullie mening?

Compleet gebaseerd op precies niks, denk ik van wel. Ik verwacht dat na de zomer de beschikbaarheid net zo is als de huidige zwarte BB58. Dit betekent praktisch altijd op voorraad, maar soms kan je net mis grijpen.

3 likes

Klaagt over geneuzel over formaat in mm’s. Neuzelt vervolgens zelf over formaat in mm’s.

:joy:

10 likes

Ja ik bedoel idd vanuit ervaringen van de BB58.
Thanks iig😊

Ik vind deze maat perfect.

1 like

Haha :joy:

Moet zeggen dat ik nu bezig ben met de GMT 41 en niet met de Pro maar zie veel foto’s voorbij komen vandaar de twijfel :thinking:

1 like

Ja geloof ik graag maar heb zelf net even wat grotere polsen en de kleurencombi van de GMT 41 vind ik wel echt mooi :star_struck:

1 like

Ik heb altijd begrepen hoe dikker en groter, is nooit verkeerd.

1 like

:joy::joy::joy::joy:

39mm vind ik echt te klein. Maar of een horloge nou 13,5 of 14,9 dik is, dat maakt me dan weer niet zoveel uit.

1 like

Dat vind ik echt een super ontwikkeling van Tudor. Hopelijk vindt het snel zijn weg naar de BB58.

1 like

Bij een diameter van 39mm is dat idd een dealbreaker.

Heb ik al :v:

Maar ik zit te broeden op een andere aankoop dus misschien heb je geluk :rofl:

2 likes

Oh ik ook hoor :joy:🤦

2 likes

Gewone BB58 is 11,9mm dik, dat scheelt toch wel. Maar vooral, doordat de 58 een vlakke caseback heeft, zal hij wel wat aangenamer dragen denk ik :blush:

Ik zou hem er nu ook niet voor laten liggen, zeker op staal valt dat zo niet op. Op een nato daarentegen… :thinking: