Thanks, deze afbeelding had ik nog niet gezien in dit topic
Pas ingesprongen en beginnen lezen in het topic, ondertussen de afbeelding ook al gezien.
Ik schrik wel behoorlijk van de dikteā¦
Dat hoor ik wel vakerā¦
Ik vind hem erg gaaf, mooie kleurstelling, gave bezel maar hij is wel wat dik zeg
Pas op voor de vlag brigade
Nou nou zo erg zal het niet gesteld zijn, toch?
Ik vind hem zeer knap. Die bezel in metaal maakt het compleet.
Heerlijk die vintage sfeer. Tot zover ik heb gezien het mooiste model dat is released. Ben wel bang dat het horloge alsnog te dik is mijn 16,5cm pols. Ga hem zeker binnenkort passen.
Das een Glycine Airman GMT
Eens jammer.
Ik vind m te lompā¦. Maar dat vind ik uiteindelijk van bijna alle Tudor bb modellen.
De Pelagos FXD is inderdaad al uitstekend beschikbaarā¦.
Ah. De datum is niet het enige wat uit balans is. Dat hele ding gaat van je pols schuiven. 39mm mag nooit, maar dan ook nooit meer dan 13mm hoog worden. De Yema Speedgraf was een mooi voorbeeld voor me. Dat ding was de hele tijd bijna comfortabel. En van dat ding zat er meer hoogte in het glas dan bij deze.
Ik sla 'm heel even over. Zeker met die datum. Die valt bijna van de rand af. Dat heurt niet.
Maar alleen als je het van de dikte hoort is het positief, Henk. Da witte gij ook.
Staat niet zo best op deze polsā¦
Mwah, hij is wel āokā ik wacht wel op de sub
De behangkleur uit de jaren '90 voor de lume doen, want dat is āpatinaāā¦maar dan wel een een knalwitte datumachtergrondā¦huh?!
Maak dat datumwiel dan in de kleur van de plaat! Gewoon zwart. Maar niet knalwit!
Hoe langer ik naar de Pro kijk, hoe meer ik zie wat ik niks vind