Ik hoop dat hij in Juni op Schiphol ligt, dan neem ik hem mee.
Dit GMT pro dikzakje hoef ik absoluut niet.
Reken er maar niet op. Vele AD’s hebben wachtlijsten met 20+ mensen per filiaal die aanbetalingen hebben gedaan. Voor je idee, er komt momenteel gemiddeld 1 a 2 per maand binnen concernbreed wat ik heb begrepen.
Dat schijnt dus juist precies meegekleurd te zijn heb ik gelezen…
Mooi en op vele vlakken geslaagd voor een grote groep. Voor mij persoonlijk de subjectieve highlights:
- Diameter & gebalanceerd design met knipoog naar het verleden en grote broer ( Expl II)
- Bezel & dikte
Zoiets vermoedde ik al. Ach, zonder kan ik ook prima
Er ligt vast nog wel iets moois op Schiphol. Ik heb met dat betreft geluk. Ben er altijd op het juiste moment, en anders betaal ik het volle mep wel bij m’n AD.
Hij gunde mij dit jaar ook deze
Dus over zo’n Tudor zal hij niet te moeilijk doen
14.6mm
Denk dat je ff beter moet kijken, inzoomen desnoods
Hmm ik vind ‘m toch wat saai na het zien van deze live beelden.
De renders doen hem dan geen eer aan. Eens goed in het echt bekijken, want als ze dat hebben opgelost is het een dikke plus!
Wat kan jij toch f**king slap lullen heerlijk.
Op deze wristshot komt het horloge wel goed uit. Ik begin er wel warm voor te lopen. Alleen heb ik niet zoveel met een Gmt complicatie.
Mwoa, ik vind 't helemaal niks eerlijk gezegd; faux patina, faux riveted band, ‘hommage’ van de pide Explorer 2. die sneeuwvlokwijzers van Tudor.
Maar als 't je ding is, kan ik me voorstellen dat je 'm erg geslaagd vindt
Fijn toch… wordt je poot er tenminste niet afgehakt op een dagje Amsterdam
Maar oprecht. Iedere liefhebber weet wat the “real deal” is… dus aangezien Rolex deze move toch niet zal maken is de Tudor een mooie toevoeging imho. Maargoed, ik ben Tudor fanboy dus niet echt objectief
In ieder geval complimentenvoor jouw klassieker!
Maakt ook weinig uit toch? Het is gewoon een extra wijzer met een leuk kleurtje. Ik gebruik de complicaties op mijn horloges nooit.
Ok… de tijd uiteraard wel.
Vind dit de gaafste release van Rolex & Tudor.
Het is een gave release. Tudor doet weer eens iets wat niemand zag aankomen qua GMT introductie.
Hij heeft dingen die minder zijn, maar komop: een 39mm GMT van Tudor. Dat is gewoon gaaf.
Wellicht komt ie er ook een keer bij mij!
Hmm ik blijf met twijfels. Vind het veel staal zo met die nieuwe bezel. Op de canvas strap komt ie beter uit vind ik. En zoals @koekoek ook al opmerkte…hij doet mij ook teveel denken aan een Steinhart Ocean Vintage GMT.
Ik zou hem ook op canvas of die leren band de voorkeur geven. Enige punt daarbij is dat ik de BB58 kast niet bijzonder geschikt vindt ervoor. Hij komt niet mooi uit op een of andere manier.
Bij mijn BB58 duiker geef ik de voorkeur aan staal of die mooi aansluitende Vanguard rubberen band.
Hmm daar heb je een punt. Kast is eigenlijk te dik (waarschijnlijk). Op de foto’s ziet ie er wel goed uit.
Dat heb ik ook. Vind de kast dik maar op de foto’s ziet het er goed uit. Niet van plan hem te kopen, maar wil hem wel eens bekijken in het echt.
Al is dat natuurlijk wel gevaarlijk
Ga zo maar eens bij Gassan op de Dam kijken of er nog iets mogelijk is met de nieuwe modellen voor een arme boer.