Nieuwe Tudor Black Bay Pro

Wil je dan bij de Swatch winkel even kijken of er een Mission to Mars is voor een arme Twentse boer? Dank!

1 like

Ik ga wel even langs maar indien er eentje ligt moet ik eerst mijn eigen itch nog oplossen, al wordt hij wel minder moet ik zeggen.

1 like

Ik maakte een grapje, maar lief van je. :heavy_heart_exclamation:

Heel erg goed gelukt deze Tudor. Alleen nemen Gassan & Schaap nu zelfs voor nieuwe TUDORS geen bestellingen meer aan. ‘Je moet gewoon geluk hebben’…

Bespaar je de moeite… zelfs tudor is niet meer te bestellen :face_with_raised_eyebrow:

Ik wil het eerst uit haar eigen mond horen voor ik mijn Mercedes in de voorgevel parkeer.

4 likes

Bulky Bay … het design is natuurlijk prima maar waarom er zo een blokkendoos van maken ?? Chr Ward houdt het netjes in de 12 mm met een veel slanker profiel… en met een draaibare 24 uurs lunette, en matching datumschijf.

10 likes

Knap bedacht door Tudor deze kleine dikzak die erg op een 1655 remake lijkt.

Ik ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uitziet ook gezien de kleur van de markers en de GMT wijzer. De laatste lijkt meer geel dan oranje :thinking:

Zelfs Big Ben is geïndoctrineerd.

1 like

Dat zou top zijn! Ik ga zo eens even in Utrecht in de etalage gluren dan. Gewoon ds Tudors uit voorraad verkopen, zoals bij Swatch. Top!

2 likes

Als gisteren al opgemerkt (vriendelijk bedoeld hoor) C63 Sealander GMT zelfs < 12 mm. (11,85 mm. conform hun opgave).

1 like

Correct, maar die van mij is nog de oude in 41mm diameter met een iets hoger glaasje ook nog denk ik. beide dus mooi laag :smiley:

1 like

2 likes

En uiteraard heeft Steinhart dat ontwerp niet zelf bedacht, maar is dat volledig afkomstig van de legendary watchmaker Rolex…

3 likes

Ah I see :grin::nerd_face:

6 likes

Maar inderdaad Tudor heeft een hommage gemaakt van de eerste Rolex Explorer II a.k.a. The Freccione…

2 likes

:joy::joy:

2 likes

Ik denk inderdaad dat Rolex inmiddels wel die status bereikt heeft. Zeker gezien hoe groot hun aandeel is van de Zwitserse horlogemarkt.

Het ging mij meer om de Engelstalige benaming.

2 likes

ja , dat moet toch La Arrow zijn ??

1 like