Die indices en numerals full lume vind ik wel gaaf.
40mm en 12,7mm dik is wel ok.
Had hem graag gezien in titanium
Nois ![]()
Altijd al één van de mooiste en meest onderscheidende Tudor horloges gevonden. “Hoogste nieuwe binnenkomer” op de watch wantlist!
H-link bracelet
GMT functie
Blauwe lume ![]()
Sportief horloge horloge.
Bijzonder dat ze zo een niet al te populair horloge weer uitbrengen.
Maar ik denk dat deze wel een succes kan worden.
Mooi hoor. ![]()
De huidige gaat anders door het dak gek genoeg ![]()
Gebaseerd op…?
Die opgelegde cijfers en uurmarkeringen vind ik wel echt dik. Vraag me alleen af hoe overzichtelijk ik die 2 gele wijzers vind ik dagelijks gebruik. Verder echt mooi horloge. Integreerde band is tof. Alles geborsteld op het laatste randje na.
Leuke release!
Afgaande op de foto’s zou 39 mm perfect zijn qua diameter i.p.v 40, maar heb hem natuurlijk nog niet om gehad.
Allereerst heel gaaf dat ze een nieuwe uitbrengen. Ik begrijp het wel, want de North Flag werd pas opgemerkt toen ‘ie er niet meer was. Voor Tudor was het denk ik te vroeg, destijds, om zo’n odd-ball uit te brengen.
Hij is wel wat generieker geworden. De oude had enkele leuke gimmicks zoals de power reserve en de keramische ring tussen bezel en kast. Dat maakte het echt een outsider. De nieuwe is wat drukker dan de OG en ik vind de gebogen aansluiting van de integrated bracelet niet perse fraai.
Het is nu nog steeds een mooi ding maar minder onderscheidend…
Wil hem zeker eens in het echt bewonderen maar vooralsnog geen reden om de oude te vervangen ![]()
De oude heeft ook een fully brushed band, alleen de facet randen tussen de schakels zijn wél gepolijst.
In bepaald licht kun je dat heel mooi zien en geeft dit een mooie twist. Opvallend overigens dat destijds geen enkele horloge reviewer dit opgemerkt heeft. Iedereen sprak enkel over een fully brushed band. Dat is dus feitelijk incorrect.
Op het gegeven dat ik er al een tijdje naar op zoek ben maar een knappe set wordt inmiddels meer dan 4k voor gevraagd, dat vindt ik door het dak voor dit horloge.
Hij is leuk maar niet 4k plus leuk…
Op C24 staan gewoon hele nette en complete voor iets meer dan € 3000? En waarschijnlijk kun je nog onderhandelen ook.
Goed hè. Ze weten bij Rolex / tudor hoe dat moet. Met name het moderne tudor. Mis de vintage vibe bij moderne Rolex. ![]()
Nog een keer kijkend naar de nieuwe NF, echt serieus sportief horloge. Een soort van explorer 1655 maar dan hedendaags ![]()
Ik vind het een verbetering.
Ik ben bekend met het aanbod, er is een Fransman die er eentje aanbied maar die reageerd nergens op,
Van buiten de eu zoals Japan of Hongkong komt er nog een hoop overheen waardoor de prijs alsnog oploopt dus valt tegen…
Jammer, de identiteit is hiermee wel deels verloren gegaan.
Persoonlijk vind ik het ook jammer dat ze er een GMT van hebben gemaakt. Niet alleen heb ik daar niet veel mee/aan. Ze hebben er ook al een aantal…
Ja dat geeft echt een mooi effect. Ik heb de vorige niet zo goed bekeken, omdat deze me niet aansprak. Deze wel.
Zeker
Ziet er best leuk uit. Benieuwd hoe hij in het echt is. En de GMT had van mij ook niet gehoeven. Had liever 200m waterdicht gehad.