Nieuwe Tudor North Flag

Leuk horloge, door de wenkbrauwen dan.
PR erop, datum eraf en vooral diameter van 36 á 37mm.

1 like

Mooi! Ondanks ontbreken onderscheidende power reserve vind ik deze nieuwe NF wel geslaagd. Ben benieuwd hoe de 40 mm draagt

1 like

:yum:

4 likes

Ik vind hem mooi op de plaatjes.
100 meter waterdicht van Tudor.
Kan je daarmee zwemmen en douchen?

Heel mooi… alleen jammer dat het een boutique only model is! Dus niet regulier verkrijgbaar in Nederland :face_with_raised_eyebrow:

Er zit nog geen GMT in mijn collectie. Tot nu stond de 58GMT bovenaan het lijstje, maar met deze release gaat het lastig kiezen worden. :smile:

1 like

Waarom zo groot? Dit had 38mm moeten zijn

Dat vond ik juist het onderscheidende van dit model. Jammer dat ze dit nu weg hebben gelaten

Dat zal wel veranderen vermoed / hoop ik. De IWC Ingenieur was ook zo’n model en nu kan je ze overal krijgen. Het zal wat van vraag en aanbod afhangen. Als de echte fans eentje gekocht hebben, lijkt me dit nu ook geen hoogvlieger te worden qua verkoopsaantallen. Dus dan zouden ze de voorraad wel kunnen doorschuiven naar de AD’s.

1 like

Herkenbaar :wink:

Ik heb een tijdje het vorig model North Flag gehad. Die was ook 40mm. Maar door de integrated bracelet draagt die best klein. Zal bij deze nieuwe versie ook wel zo zijn.

1 like

Ik heb het altijd een mooi horloge gevonden en (gebruikt) ook een koopje eigenlijk maar ik heb hier de armen niet voor

Meh wordt er niet warm van… de OG was beter

2 likes

Ik vind de achterkant wel mooi.

Jazeker. Tudor Ranger is ook 100 meter. Zwemmen douchen snorkelen prima. Duiken alleen niet.

1 like

Drukke wijzerplaat

1 like

Echt een frisse stoere verschijning. Met helaas een heel chique prijs. :moneybag:

En waarom nou een GMT?

1 like

Heel mooi maar geen NF meer imo.
De “oude” was eigenwijs en herkenbaar…

3 likes

Vanmorgen weer een echt horloge omgedaan.

16 likes

Mooie evolutie, power reserve vind ik not so relevant. Maar gmt vind ik heel handig dus deze kan op de lijst!

2 likes

Het lijkt erop dat ze hem meer een expeditie identiteit / Explorer vibe hebben gegeven. Dus dan is GMT wel een logische complicatie.

1 like