Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Tsjah, ik had gehoopt op een nieuwe 42 mm, edoch klein is fijn… (toch?)

31 likes

39mm perfecte allrounder

7 likes

Gaaf horloge en mooiere maat. :grin:

Vraag me af hoe dit zich verhoudt tov een bb58?

2 likes

Regel minder op de plaat vind ik wel mooi, echter jammer dat de rand/verhoging verdwenen is en het een platte wijzerplaat is geworden.

4 likes

Ben wel benieuwd naar de dikte.

1 like

Mooie toevoeging aan de collectie maar ik blijf de voorkeur geven aan de 42mm versie om mijn eigen pols. Zou het ook tof vinden als de Black Bay pro dan ook in 42mm uitkomt, daar zou ik wel voor te vinden zijn!

2 likes

11,8mm

3 likes

Mooi horloge ! Mochten ze 'm nog eens in staal op de markt brengen dan koop ik er een.

1 like

das top, want de gewone bb en de pelagos zijn aardig dik

1 like

Prachtig! Geslaagd, wat mij betreft. :blush: :+1:

3 likes

Mooi formaat en dikte voor een duiker en automaat. Niet zo’n lompe bak aan je pols.
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind de Tudor duikers echt mooier en minder lomp dan de Rolexen.

4 likes

11,8mm

2 likes

niet onaardig, maat goed, titanium, normale wijzerplaat, jammer van het rode Pelagos op de plaat.

2 likes

Dit is dan toch eindelijk de door velen gedroomde Tudor Sub, en ook nog met single red line, snowflake wijzers en uurmarkers ?

13 likes

Zeer geslaagd model als je het mij vraagt, twijfel is groot om hem aan te schaffen. Eerst wat meer foto’s en video’s bekijken in de tussentijd want het zal lastig zijn deze binnenkort te kunnen kopen :hot_face:

1 like

Beetje feminent. Echte mannen kopen de 42mm.

16 likes

Zitten net geen steentjes op :nail_care:

Al denk ik wel dat er best wat mensen zijn die hem nog perfecter zouden vinden als die in staal kwam.

Ik ben benieuwd hoe deze op de pols eruitziet, op sommige persfoto’s ziet het titanium er best glimmend uit door de afwerking.

Super toffe release in ieder geval

2 likes

Als jullie echte mannen dat nodig hebben om je mannelijk te voelen, knock yourself out.

9 likes

Erg mooie release :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3: Ik zou hem wel willen :sunglasses:

1 like