Met jou kan ik praten
Dat is voor elk horloge totaal niet relevant toch?
Iedereen mag zelf weten wat hij/zij draagt maar ik vind een BB58 of een Sub een beetje ordinair voor een vrouw. Ik vroeg me alleen af of Tudor zich met dit model echt specifiek op de ‘unisex’-markt richt
Wat een argument… En die Pelagos zou dan niet ordinair zijn voor een vrouw?
Haha daar heb je een punt
Ik kan nog niet berichten aanpassen. Was iets te snel.
Maar het kan voor beide. En om eerlijk te zijn zie ik hier het meeste deel mannen de Pelagos dragen ipv een vrouw
Het is maar een mening maar ik vind dit dus niet elegant ogen
Prima, respect voor ieders mening.
Ikzelf ga er goed op eerlijk gezegd, vind het heel stoer staan … zelfde voor de Pelagos enne, als die in een 39mm versie beschikbaar is; perfect wat mij betreft!
Elegant misschien niet, maar wel iets stoer, sexy eigenlijk zelfs (mijn mening uiteraard)
Ik vind het best wat hebben, wellicht niet elegant maar wel lekker. Elegantie moet ook maar net je ambitie zijn.
Misschien toch maar een horloge verkopen? En daarna nieuwe broeken, zonder gaten, kopen voor je vrouw? Sorry ben ouderwets…
Een beetje tegen gas op z’n tijd mag wel , maar what the fuck is er met de Good Old Pelagos gebeurd …
Old vs New …
Mooi model. Ik heb me vaak voorgesteld dat de Pelagos in een kleinere maat de perfecte toolwatch zou zijn. Maar nu die er is vind ik het maar zozo
Te saai, te klinisch, te gewoon? Ik weet het niet. Het is een beetje liftmuziek. Niet verschrikkellijk maar ook niet geweldig.
Die voorbeelden hierboven zien er met en zonder Rolex of BB58 even elegant uit! Als je nou een Breitling had gegeven als voorbeeld had ik je gelijk gegeven
Dat kan niet alleen aan de maat liggen.
Vanuit een andere hoek:
En nog een ander willekeurig voorbeeld:
Maar misschien is het bij beide dames niet de sub die het hem doet
Nieuw! Bij de oude vond ik die extra ring op de dial eerst wat me juist aantrok in het model, maar dat is nu juist wat me erg tegen staat, verder mag die oude er nog best zijn
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Ik mis zelf ook het eigenwijze smoel met veel te veel tekst op de wijzerplaat, de datum en de diepte die voortkomt uit de ‘schuine binnenring’. Dat maakt de oude dé Pelagos. Met een paar etages lukt 't muziekie nog wel …
Ik wil Breitling niet in mijn zoekgeschiedenis hebben maar ik vermoed dat ik daar ook wel wat mooie plaatjes van kan vinden [pun intended].