Nieuwe TWCO

god, Popma is er weer…

ja mannen, kan er niks aan doen.

Goed nieuws voor degenen die een TWCO willen, de mijne staat te koop en wel met een reden.
Er komt een nieuwe TWCO, one of a kind…word speciaal gemaakt voor mij.

Ik heb iets tegen de gestraalde look van de TWCO, niet hinderlijk maar als ik mocht kiezen dan had ik liever geborsteld staal.

Na overleg met Robbert van TWCO is 't dus mogelijk geworden om een geborsteld stalen klok te krijgen…en dit zal z’n doorgang vinden.
Het zal dus een unieke TWCO worden.
Robbert is groot liefhebber van gestraald staal dus een geborstelde TWCO zal je niet snel in z’n collectie vinden.

Ik weet niet of ik 't al mag melden (doe 't toch, 't is een horlogeforum) maar er komt binnenkort een variantje op de huidige TWCO…niet heel spannend, alleen een ander kleurtje.

M’n ouwe TWCO staat in 't verkooptopic voor wie belang heeft…

/edit:
en…sommige vrouwen moet je koesteren.
ik weet niet of dat bij die van mij van toepassing is, maar ik liep al tijden rond met het idee om een Planet Ocean Big Size erbij te nemen…maar 't kwam er tot zover niet van.
vandaag bericht dat ik de PO big size van de vriendin krijg :slight_smile: helaas wél bij een, aldus haar, speciale gelegenheid.
hoop bij de gratie gods dat ze niet wil trouwen…voor de rest maakt 't me eigenlijk geen zak uit!
ook geen idee wanneer die PO dan komt, dan meld ik me hier wle weer :slight_smile:

Hey Popma WB.

Een PO van je vriendin? gelijk toehappen en over het trouwen hoef je je niet druk te maken, waarom zal je het beter hebben dan ik…:smiley:

Groet,

Rene

Zal ik het verklappen Popma? Je wordt papa

:slight_smile:

@BobT

wel, zopas even wat smsen over en weer gedaan en 't lijkt er wel op dat ik 't wél in die richting moet gaan zoeken…en nee, er is nog niks op komst maar als ik zo tussen de regels lees dan krijg ik zo’n klok als er een kleine Popma op komst is :frowning:

zoiets noem ik chantage, hoewel…het is ook een kleine veer in m’n ###…alleen voor superzaad worden bedragen à €4000 (oftewel een PO) betaald.
toch neig ik naar chantage :frowning:

anyway, er komt dus ook een nieuwe TWCO aan :slight_smile: de PO wordt opeens onzeker :wink:

Ik denk dat het deze wordt en die is geen 4k:D

http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,1468002

Spannend man, kan nooit meer lang duren; 40 weken minus …?

@Peter:
er is nog niks loos, niks op komst!

en die Alpha, die is al gereserveerd…niet voor mij gelukkig :slight_smile:

verbazingwekkend, een topic over m’n nieuwe TWCO gaat uiteindelijk alleen maar over kids en een Omega PO :D:D

enne Peter, nog interesse in een SAWC?
eentje waar Aquanaut (HF) en Robbert (TWCO) ook al hun goedkeuring voor heeft gegeven :smiley:
nieuwstaat klokje…nou ja, je kent 'm wel :slight_smile:

Sorry, voorlopig niet. Heb even andere uitgaven te doen, oa voor mijn zoon…en dan geen horloge of zo iets.

Ik had toevallig afgelopen week mijn SAWC maar weer eens gedragen na een tijd de Glycine gedragen te hebben.

Ben benieuwd hoe je TWCO gaat worden.

Popma Schreef:

en die Alpha, die is al gereserveerd…niet voor
mij gelukkig :slight_smile:

Nee, maar wel voor je vriendin :wink:

verbazingwekkend, een topic over m’n nieuwe TWCO
gaat uiteindelijk alleen maar over kids en een
Omega PO :D:D

(:smiley:

Gaaf man, dat je zo een aparte TWCO krijgt! Rare vraag misschien, maar was het niet makkelijker je eigen klok te laten borstelen? Ik doe namelijk niet zo gauw m’n klokje weg, maar eraan laten modden vind ik niet zo een probleem.

m’n eigen laten modden is niet echt een optie.
borstelen kan wel, maar je komt nooit mooi tussen de schakels en op alle kl*teplekjes.

een fabrieks-af geborstelde TWCO zou aan alle eisen moeten voldoen.
aldus Robbert word dit een eenmalige actie…prototype of hoe je 't wil noemen dus 't zal me benieuwen wat 't eindresultaat wordt!

Popma Schreef:

m’n eigen laten modden is niet echt een optie.
borstelen kan wel, maar je komt nooit mooi tussen
de schakels en op alle kl*teplekjes.

een fabrieks-af geborstelde TWCO zou aan alle
eisen moeten voldoen.
aldus Robbert word dit een eenmalige
actie…prototype of hoe je 't wil noemen dus 't
zal me benieuwen wat 't eindresultaat wordt!

Ben ook benieuwd naar 't resultaat, cq je foto’s :slight_smile:

Net Robbert van TWCO aan de lijn gehad, m’n nieuwe geborsteld stalen TWCO komt ong. half april :slight_smile:
Nog even geduld dus.

Gezien het feit dat dit een eenmalig horloge is zal dit klokje als serienr. “SRD Brush” óf nr. 0000 krijgen.

Tevens nog te horen gekregen dat half april ook een nieuwe SRD uitkomt, iets andere kleurstelling en mét opbergbox.
De opbergbox was oorspronkelijk een introductie actie maar wordt nu toch definitief voortgezet.

Zulke vrouwen kom ik nou nooit tegen. Die van mij gingen altijd met van alles en nog wat aan de haal::o

Maar proficiat natuurlijk! :slight_smile:

Toch eigenlijk jammer, niet voor jou natuurlijk, dat dit een eenmalige actie is. Misschien als je foto’s hier post dat anderen ook wel een geborstelde versie willen hebben…?

peterpan Schreef:

Toch eigenlijk jammer, niet voor jou natuurlijk,
dat dit een eenmalige actie is. Misschien als je
foto’s hier post dat anderen ook wel een
geborstelde versie willen hebben…?

dat zei ik ook tegen Robbert, hij is fan van gestraald staal maar als de reacties op 't geborstelde staal positief zijn dan denk ik dat er wel meer van zal komen.

mijn TWCO SRD zal (als 't goed is) de eerste en de laatste zijn, wat hij daarna voor modellen op de markt brengt met geborsteld staal zien we dan wel weer :slight_smile:
de foto’s zal ik hier zeer zeker posten, als 't kan met mijn 2 TWCO’s bij elkaar…even vergelijken :slight_smile:

Mooi horloge voor de limited horlogeforum 2013, van mij mag ie op de shortlist!