Nieuwe TWCO

http://twcowatches.com/salvage-diver.html Mooi klokje hoor!!

1 like

Helemaal eens, ziet er gelikt uit.

Bizarre prijs als je het mij vraagt.

Voor een myota…

Ook met een Sellita of ETA had ik hem aan de prijs gevonden, maar deze prijs is naar mijn idee toch wel heel erg hoog voor wat je krijgt. En het design vind ik ook niet bijster origineel.

Bedenk me net dat de eerdere TWCO horloges naar mijn idee ook een stuk te hoog geprijsd waren, dus dit zet de trend voort.

Helemaal met je eens…

Echt veel te duur geprijsd, niet erg origineel ontwerp maar dat past wel bij het merk. Geen wonder dat ze hier niet voorbij komen :wink:

2 likes

Had idd wel een paar honderd eurootjes minder kennen wezen

Voor de helft had ik m nog laten liggen.

1 like

Zoveel geld voor de zoveelste zielloze duiker?
Nee, voor zulke bedragen is er wel iets authentiekers te vinden.

Ze verkopen er waarschijnlijk niet zoveel, dus dan moet de prijs omhoog om de ontwikkelingskosten te dekken. Of zo🤔

2 likes

Behoorlijke prijs…

Aardig horloge, maar idd te duur

Mooi, mooi !

Vrij mooi maar veel te duur

Mooi horloge met een zeer strakke afwerking. Onder de 1000 euro vind ik netjes voor een klein merk. Snap dat veel mensen het vergelijken maar andere merken kopen al snel per 500 in.

Blijf het knap vinden dat een jonge ondernemer deze stap zet.

Waanzin. Voor 200 piek extra koop je een LLD in mooie staat.

Altijd leuk een Dual Crown, ben daar erg van gecharmeerd, maar die prijs? No way!

Mooi, maar aan de prijs

Een mooi clean design, maar die prijs icm een Miyota :disappointed:… Voor 600 euro zou ik hem nog overwegen, maar voor dit bedrag koop ik toch liever iets van een Longines (maar goed dat is dan weer persoonlijk).