Nieuwe Urwerk

De UR-210 RG

.

Prijs op aanvraag …

-> Site

-> Artikel

ps. RG = niet voor mij speciaal gemaakt :slight_smile:

3 likes

Ik zal wel ouderwets zijn, maar vind de tijd kunnen aflezen in één oogopslag wel redelijk belangrijk. Bij veel van dit soort bizarre ontwerpen, lijkt de prijs omgekeerd evenredig aan de bruikbaarheid.

2 likes

helemaal mee eens, maar dit is spelen met tijd… en uh als je geld genoeg hebt… :slight_smile:

Is toch best te doen? Minuten is waar de wijzer op staat van 0-60 en uur staat in die wijzer zelf. Easy peasy.

1 like

Tussen ‘best te doen’ en ergonomisch bruikbaar, ligt nog een wereld van verschil, maar kan ook aan mij liggen.

Nadeel: Niet mooi, voordeel: maar wel duur😄!

Ik vind dit nou juist wel een mooie alternatieve manier van tijd tonen. Het is natuurlijk heel anders dan wat we gewend zijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat je daar snel aan went. Of ik aan de prijs zou kunnen wennen is weer een heel andere kwestie. Oh, en ik zou toch de secondewijzer missen.

1 like

het is daar ongeveer 5 over 8 of zo ?

1 like

15 over 8 … :slight_smile:

Oh, zat op verkeerde schaal te kijken. Zo zie je maar. Niks voor mij dus :slight_smile:

1 like

Prachtige kunstwerkjes, alleen mis ik de secondewijzer, tenminste, ik kan hem niet vinden.
Is toch prachtig wanneer je de minuten wijzer aan het eind van de schaal ziet terug springen naar het begin.

groetjes Lenno

1 like