Qua design misschien niet, maar Nederland kende ik nog niet zo’n duiker.
Kleur wijzer en uur markers zijn niet gelijk. Ook de lengte vind ik te kort.
Verder wel leuk!
Als deze duiker vernoemd is naar onze Admiraal van Speyk, deze is nooit meer bovengekomen. Wel weer toepasselijk dat ze dan een Vitesse horloge maken. Ik vind voetbal connecties leuk, evenals race-connecties en vliegtuigconnecties. Leuke horloges.
Ik weet niet of ik met dit horloge wil zwemmen. Dan liever de lucht in… (zo ongeveer het meest voorspelbare grapje dat je kunt bedenken, maar moest even gemaakt worden. Dan hebben we dat maar weer gehad).
Horloge doet me op een of andere manier een beetje aan Obris Morgan denken.
Groet,
Tecco
Moderne tijden. Ze besteden meer aandacht aan Facebook. Bereik je denk ik tegenwoordig ook meer mensen mee.
Ja, wel mee eens hoor.
Maar dan moeten ze die facebook pagina ook gewoon erbij zetten in het artikel, of ipv website de FB pagina, zeker als je weet dat mensen het artikel lezen, alles beter dan een niet goed werkende pagina.
Is off-topic, maar ik ‘moet’ reageren: daar trek je wel een conclusie die heeel veel verder gaat.
Ik kwam op de website en knapte af op het voetbalgebeuren. Blijft een mooie klok, website was ik direct weg.
Verdikke, was je me weer voor!
Jongen, dat zou ik nou ook hebben! Ik gruwel van de uitdrukking “belangrijke wedstrijd”
van Speijk was “luitenant-ter-zee der tweede klasse”, zo ongeveer het tegenovergestelde van Admiraal
He, dat wist ik niet. Wel logisch eigenlijk. Een admiraal voert geen bevel over een schip…
Nee, over schepen, de vloot de admiraliteit.
Maar goed is geen admiraal natuurlijk.
Als duikhorlogejunkie vind ik dit geen onaardig horloge. Ook een acceptabele prijs, voor de specs. Maar roept ook weer niet direct een ‘must have’-gevoel op bij mij. Daarvoor is ie niet speciaal genoeg, imo. Zie ik trouwens een sandwich dial?
Mooie compacte omschrijving.
Ik vind hem wel wat hebben in het blauw. Niet duur, met redelijke specs. Maar of ik hem ooit zou kopen?..
Gelukkig hebben we meer verstand van Laphroaig Mijn vrouw en ik hebben beide nog een vierkante meter grond op Islay uit een actie. Waarde nihil, maar de smaak compenseert veel.
Wat mij een beetje stoort is het ‘Dutch dit’ en ‘Dutch dat’:
Wat is er precies in Nederland gedaan? Uurwerk is Japans, kast, band, wijzerplaat en wijzers komen uit Hongkong. Wordt het in Nederland in elkaar gezet? Gezien de prijs betwijfel ik dat ook.
Dutch design misschien? De 3D tekeningen zijn niet in Nederland gemaakt en dit zijn hoogstwaarschijnlijk standaard kasten en banden.
Dutch Business Concept and Marketing zou wat mij betreft beter op de wijzerplaat geprint kunnen worden (al zit de marketing met zo’n website ook al niet echt goed). Nee, Van der Klaauw, Van der Gang of zelfs Pellikaan kunnen het Dutch label met trots voeren, maar dit zeker niet.
Ja.
Overigens iets wat ik mooi vind, en niet heb…
Ik vind het op zich best een aardig horloge. Wat ik alleen nooit begrijp is de reden om een merk naar een zeeheld of bijvoorbeeld een vliegtuigontwerper te noemen.
Ik vind het an sich wel een mooi horloge, maar het doet me te veel aan de Doxa F74 denken (icm een typische Festina-armband die het wat goedkoop doet ogen)
Hadden ze hem aan 250 op de markt kunnen brengen, zou ik het nog overwogen hebben, maar zoals in het artikel staat: ‘They are jumping in a full pool’.
Dat, en de marketingpraat (de overdreven klemtoon op ‘Dutch’, terwijl hier geen bewijs van is) maken dat ik er (nog) met een boog om heen loop.