Nieuwe van Speyk duiker

Review:

http://www.wristwatchreview.com/2015/07/31/introducing-the-van-speyk-dutch-diver/

zo in het zilver vind ik m best leuk:

4 likes

'k Weet niet waarom, maar toen ik het horloge hier zag sprak het me enorm aan.
Artikel uit de link gelezen: leuk. Keek ik op de website, is het eerste wat ik zie dat ze een voetbal-connectie hebben.
Weg was ik weer…

3 likes

ja en dan nog Vitesse ook … :grimacing:

1 like

Wat ik dan niet snap, er wordt een review geschreven, zorg dan in ieder geval dat je eigen website ook op orde is! Gemiste kans dit soort dingen.

1 like

Dus bijvoorbeeld Pellikaan, Seiko, Tissot, Corum, Hublot, Haurex (om er een paar te noemen) vind je ook niks? Beetje kort door de bocht lijkt me. Er zijn veel merken die ooit een horloge hebben gemaakt met een voetbal connectie. Om die nou allemaal af te schrijven.

Ik vind de blauwe van Speyk er overigens best leuk uit zien, maar niet leuk genoeg om tot aanschaf over te gaan. Voegt niet echt iets toe aan wat er al bestaat.

1 like

Ziet er zeker niet verkeert uit.

Leuke prijs ook.

Elf.

1 like

Qua design misschien niet, maar Nederland kende ik nog niet zo’n duiker.

1 like

Kleur wijzer en uur markers zijn niet gelijk. Ook de lengte vind ik te kort.
Verder wel leuk!

1 like

Als deze duiker vernoemd is naar onze Admiraal van Speyk, deze is nooit meer bovengekomen. Wel weer toepasselijk dat ze dan een Vitesse horloge maken. Ik vind voetbal connecties leuk, evenals race-connecties en vliegtuigconnecties. Leuke horloges.

Ik weet niet of ik met dit horloge wil zwemmen. Dan liever de lucht in… (zo ongeveer het meest voorspelbare grapje dat je kunt bedenken, maar moest even gemaakt worden. Dan hebben we dat maar weer gehad).

Horloge doet me op een of andere manier een beetje aan Obris Morgan denken.

Groet,

Tecco

1 like

Moderne tijden. Ze besteden meer aandacht aan Facebook. Bereik je denk ik tegenwoordig ook meer mensen mee.

Ja, wel mee eens hoor.

Maar dan moeten ze die facebook pagina ook gewoon erbij zetten in het artikel, of ipv website de FB pagina, zeker als je weet dat mensen het artikel lezen, alles beter dan een niet goed werkende pagina.

Is off-topic, maar ik ā€˜moet’ reageren: daar trek je wel een conclusie die heeel veel verder gaat.
Ik kwam op de website en knapte af op het voetbalgebeuren. Blijft een mooie klok, website was ik direct weg.

Verdikke, was je me weer voor! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Jongen, dat zou ik nou ook hebben! Ik gruwel van de uitdrukking ā€œbelangrijke wedstrijdā€ :thumbsdown:

1 like

van Speijk was ā€œluitenant-ter-zee der tweede klasseā€, zo ongeveer het tegenovergestelde van Admiraal :grinning:

He, dat wist ik niet. Wel logisch eigenlijk. Een admiraal voert geen bevel over een schip…

Nee, over schepen, de vloot de admiraliteit.
Maar goed is geen admiraal natuurlijk. :smile:

Als duikhorlogejunkie :wink: vind ik dit geen onaardig horloge. Ook een acceptabele prijs, voor de specs. Maar roept ook weer niet direct een ā€˜must have’-gevoel op bij mij. Daarvoor is ie niet speciaal genoeg, imo. Zie ik trouwens een sandwich dial?