Nieuwe van Tissot: Quadrato Collection maar waarom nou toch?

Ik kwam net deze nieuwe modellen van Tissot tegen en was meteen verkocht, vooral de linker sprak me zeer aan:

[center][/center]

Maar als je dan leest dat ze er een quartz uurwerk in hebben gedaan… dat is toch zonde??? Ik snap wel dat ze moeten opboksen tegen al die modemerken die tegenwoordig ook horloges maken maar het hadden toch prachtige mechanische horloges kunnen zijn? Jammer.

zien er zeker mooi uit! mocht ik hem prijswaardig vinden dan stoort dfat quartz me niet, zou ik hem alsnog kopen.

Master-Fan Schreef:

zien er zeker mooi uit! mocht ik hem prijswaardig
vinden dan stoort dfat quartz me niet, zou ik hem
alsnog kopen.

precies dat dacht ik ook…nu kost hij misschien vrij weinig en met een automaat er in betaal je ineens weer een heel bedrag voor een "tissotje "

Da’s ook weer waar.

btw waar heb je de info gevonden ?

Wacht de nieuwsbrief maar af :smiley:

http://www.europastar.com/europastar/headlines/article_display.jsp?vnu_content_id=1003531985

op de site van tissot en google kon ik het niet vinden, zoek je op quadrato dan krijg je alleen maar ulysse nardin :smiley:

Inderdaad erg mooi om te zien.
Wat ik nog steeds niet helemaal snap is waarom Seiko wel ‘goedkope’ automaten heeft (5 serie) en waarom dit voor de zwitsers nog steeds niet mogelijk is. ETA is toch ook gewoon massaproductie?
Maarja, als de prijs van dit nieuwe tissot model goed is…:slight_smile: