3 nieuwe varianten…
Gehauese : Stahl
Durchmesser : 42mm
Hoehe : 12,75mm
Wasserdicht : 100m
Uhrwerk : El Primero 400 B
Gangreserve : 50 Stunden
Preis : Ab 6900 Euro
3 nieuwe varianten…
Gehauese : Stahl
Durchmesser : 42mm
Hoehe : 12,75mm
Wasserdicht : 100m
Uhrwerk : El Primero 400 B
Gangreserve : 50 Stunden
Preis : Ab 6900 Euro
Ik vind de bovenste geweldig, prachtige blauwe plaat past heel goed bij dit horloge. Stort jij me even geld, dan test ik 'm uit voor ons!
Nummero deux SVP, nog 6898 te gaan
Die eerste…
die laatste is veels te druk
Die eerste is prachtig… Maar kost ook wel wat
Ik vind de bovenste het beste. Maar om eerlijk te zijn vind ik ze allemaal iets hebben van een goedkope rus. Ik ben wel gecharmeerd van een rus nu en dan, maar voor een prijs al deze wil ik dat een horloge luxe uitstraalt
Ik begrijp de schitterende techniek van die Zeniths, maar snap die overlappende subdials nooit. Dan schreeuw je toch uit dat de chrono functies alleen ‘voor de leuk’ zijn, en niet voor de functie ?
Juist, zoals bij de goedkope russen
mooi horloge, maar ik moet nog heel erg omslaan in mijn leven wil ik ooit zoveel uitgeven aan een horloge maargoed er zullen vast en zeker een paar forum leden met een rolex om de pols die dat ook ooit gezegd hebben?
De eerste twee kunnen mij wel bekoren al vind het “origineel” met de zilveren dial nog steeds het mooist:
Die onderste is echt veel te rommelig…
Maar eigenlijk niet echt relevant wat ik er van vind, allemaal totaal buiten mijn budget.
Precies… same here… dan komt opeens zo’n Steinhart ‘Paul Newman’ wel heel dichtbij…