Nieuwe versie Grönefeld

van de 1941 Remontoire… (39,5 mm)


.

.

-> Site

8 likes

Thanks @Captaingingerbeardd :slight_smile:

1 like

Mooi hoor!

1 like

Echt een schandalig mooi uurwerk.

1 like

Ik ga voor de blauwe!

2 likes

Fraai! Heel erg fraai!

1 like

De stalen versie (zal voor die prijs wel witgoud zijn) met prachtige zichtbodem geweldig om aam de pols te hebben :blush:

1 like

die blauwe :slight_smile:

prachtig, wat een wijzerplaat ook! Die details. Damn wat fraai!

1 like

Ontzettend fraai. Daar niet van. Maar wie zou een dergelijk horloge kopen, frequent dragen en er net zo van genieten als de prijs hoog is?

1 like

Ik.

3 likes

Ja… is Witgoud, als je goed kijkt naar de onderkant van het horloge, op het deksel staat “Au 750” hetgeen staat voor 18 karaat witgoud. (dus, 75% goud, de rest zijn metalen die de legering zijn “warmwitte” kleur geven, Doorgaans Nikkel (zij het tot een bepaald percentage, vanwege allergische reacties die door nikken veroorzaakt kunnen worden, en Palladium.
Nikkel heeft dan weer wel het voordeel dat de legering er slijtvast en hard van wordt…

2 likes

Zeer zeer zeer mooie uurwerken! :slight_smile:

Ik schaam me voor het feit dat ik nog nooit van deze uurwerkmaker had gehoord :grimacing:

1 like

Hebben ook de Parallax gemaakt, ook een mooitje

3 likes

Een kunstwerk in mijn ogen :slight_smile: Zal een paar lieve centen kosten :grimacing:

2 likes

Na telefonische afspraak ff rondneuzen in de snoepwinkel van de gebroeders Tim en Bart Grönefeld in Oldenzaal :yum: horloge’s te koop vanaf € 150.000 –

2 likes

Weer een exemplaar voor op mijn lijst van “kan gerust een dag ondersteboven/omgekeerd” gedragen worden!

Tijd lees ik dan wel op m’n iPhone die dag!

Grt. Marco

1 like

Dat is ‘niet gepiest maar toch nat!’ zou mijn moeder gezegd hebben :slight_smile:

2 likes

zelfs de voering van de band is mooi…

1 like

Verrek, inderdaad! Ook die kan dus omgekeerd gedragen worden!!

Grt. Marco

1 like

Absolute fan van Grönefeld, en deze vind ik eigenlijk mooier.

3 likes