Nieuwe versies Tissot Heritage 1973

Had ik nog niet gezien.
Mooi hoor!

1 like

3 likes

Weer…43mm bij 14,8mm ( hoog cq dik ) toch ?

Ofwel, hoe maak je van een limited edition een unlimited edition? Gewoon een blauw taartpuntje toevoegen.

2 likes

Hopelijk deze keer meer dan 1 exemplaar in NL

1 like

In verband met (de kleur van) de datumschijf het exemplaar met de witte wijzerplaat op plaats 1.

Nummer 1, en dan gelijk uit elkaar slopen en datumschijf swappen voor een zwarte. :rofl:

Het blijft grappig die meningen over formaat.
Is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vind dat alles onder de 42mm bij mij op een dameshorloge lijkt :slightly_smiling_face:

Neee!!!
Wit op wit graag.

1 like

Vreemde opmerking, het is toch afhankelijk van de drager? (Maw de polsomvang)?

2 likes

De blauwe vintage eens in het echt mogen aanschouwen, betere maat en de jacht waard :yum:

We zijn niet allemaal vaste klant bij de Macan D. :joy:

Omg ga je nu genderbashen?!

1 like

Good for you, grote sterke vent dat je d’r bent :wink:

1 like

Ik bedoel bij mij. Sorry.
Ik pas het even aan.

1 like

De limited edition is dus nog steeds limited; zonder blauw driehoekje, genummerd en maar 1973 exemplaren. dat er nu meer smaken zijn maakt niet uit. Dat doet Omega ook met de moonwatch. steeds maar weer een nieuwe uitgave. maakt ze niet minder exclusief.

1 like

Ik heb dus geluk met mijn exemplaar. Heb hem nieuw in Duitsland kunnen scoren. nr 1226 van 1973 :slight_smile:

2 likes

Kan natuurlijk ook uit begin jaren ‘70 komen. Onderstaand mijn exemplaar met blauw driehoekje uit 1972 :stuck_out_tongue_winking_eye:.

4 likes

Klopt, daar heb je gelijk in; alleen zat ik toen ik dat typte te loeren naar de inverse panda, en die is er volgens mij niet van die navigator. :innocent:

1 like