Nieuwe Verstappen Tag-Heuer Special Edition

Vanaf november is de nieuwe TAG van Verstappen Special Edition verkrijgbaar. Wie gaat hem bekijken?

3 likes

Ben benieuwd naar de prijs !

1 like

Ik vond de eerste modellen spuuglelijk. Aangezien Max heel goed kan rijden, maar geen ontwerper is, valt het ergste te vrezen voor de aankomende versie.

8 likes

Ik eigenlijk ook wel. Dit horloge zou hij samen met TAG ontworpen hebben. Ben benieuwd.

Inderdaad maar als ik mag voorspellen denk ik soortgelijks :stuck_out_tongue:

Betwijfel of Max horlogefan is!
Het is natuurlijk allemaal alleen maar sponsoring en omzet…

Maargoed…racen kan ie! :sunglasses: :checkered_flag:

1 like

Gadver :persevere::persevere::persevere::persevere:

1 like

Op basis van de foto’s op zijn site hoop ik dat het nu wel een automaat is? Lijkt er iets meer bij betrokken deze keer in ieder geval.

4 likes

Zie ik daar een Ronda op de afbeelding? Kan iemand dat verklaren?

Photoshop ? Vreemde vlek bij het oor

2 likes

Zeker een gemodificeerde foto en een matige ook…

Bij het oor zie je het knip en plakwerk

1 like

Goed gezien zeg … valt me nu pas op

1 like

Is dat niet gewoon een watermerk? Lijkt me anders wel erg amateur en die foto is van zijn eigen site gehaald.

1 like

In de F1 en de Aquaracer quartz chrono modellen gebruiken ze al een tijdje Ronda 6004 en 5040 uurwerken.

2 likes

Bewijs gewoon dat die F1 piloten buitenaards zijn, toch? :grinning:

1 like

Ook al is dat vlak een watermerk, die foto voelt als slechte fotosjop. Ik vraag me af hoe het met de lichtinval op de loep zit, die lijkt van voren te komen, terwijl z’n gezicht anders voelt. En die streep over het oor ziet er ook uit alsof hij niet klopt.

Het zou beter zijn als ie zich er niet mee bemoeide en het inderdaad fotosjop was. Hij kan rijden, maar ik heb 'm nog nooit iets zien zeggen, doen of dragen wat mij noopt om hem dingen te laten ontwerpen. :1st_place_medal:

3 likes

Het is nu niet omdat Max er eens naar gekeken heeft dat ding plots meer waarde heeft hé, het is nog geen PP.

Als de kat haar jongen in het hondenhok legt blijven het nog steeds kittens hé…

4 likes

Nee, Honda

1 like

:joy::joy:

Ik dacht dat Max toch gewoon een Carrera om zijn pols heeft als horloge van de zaak… Met een beetje inlezen heeft hij een Carrera als basismodel gekozen

(de wens is de vader van de gedachte he…)

1 like