Nieuwe vliegers bij van der Gang

Oranje tonen

Maak alvast kennis met onze nieuwe Vliegers: de 20045 ZAGGO en 20045 BAGGO

Voor de liefhebbers, maar even zelf verder zoeken

p.s. slechts 25 stuks

:joy: Beste Meest luie topic ooit.

23 likes

Dank flowert, er staat hier nog steeds een halve Ketelaarsmok voor u klaar :innocent:

1 like

Wel de onderkant hoop ik?

U mag kiezen.
p.s. dat luie H.F. volk moet toch maar eens leren zelf wat op te zoeken. Dat geneuzel over “linkje” moet maar eens afgelopen zijn :joy:

p.s. 2 doet mij denken aan lieden die extra foto s willen van de achterkant of zijkant van een horloge, dat zijn nooit kopers :woozy_face:

2 likes

Vlieger Limitée 20045GA-G - Van Der Gang Watches

a.u.b.

Ik zie ook dat het een datum heeft van 25 feb. 2020 :frowning:

1 like

Oud nieuws, het gaat hier om nieuwe kleuren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maak alvast kennis met onze nieuwe Vliegers: de 20045 ZAGGO en 20045 BAGGO

De modellen zijn een Limitée variant op de Vlieger 20045 ZAG en 20045 BAG. Ze doen sinds kort hun intrede binnen de bestaande collectie Vliegers van Van der Gang Watches. Binnen deze collectie waar stoere soberheid nog steeds de boventoon voert, wordt met deze modellen een meer kleurrijke variant aan het geheel toegevoegd: ten opzichte van het origineel kleuren meerdere details oranje. De Diamond-Like-Carbon (DLC) gecoate kast van de ZAGGO en de stalen kast van de BAGGO, antraciet gekleurde wijzerplaat en groen saffierglas blijven uiteraard ongeroerd. Beiden verkrijgbaar in een oplage van 25 stuks en vooralsnog te bewonderen in onze manufactuur. Welkom!

Heb je een linkje?

Oh, wacht…

:slight_smile:

1 like

Als je dan toch naar de knoppen wilt gaan, dan maar deze :slight_smile:

2 likes

Man wat een waardeloos topic…

4 likes

Vertel?

Nee.

1 like

Waardevolle reactie!

3 likes

En dan ook nog met de kleur oranje :woozy_face:

Volk is niet lui, oranjes daarentegen :wink:

2 likes

Kan maar 1 like geven, maar pas op, het H.F volk is nogal van de oranjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Veel te duur voor wat het is, vind ik. Lomp horloge

1 like

Ik vind het mooie horloges. Echter wat prijzig. :no_mouth:

Geen hoogvlieger dus?

2 likes

Eindelijk een nuttige bijdrage van @hendrik door geen foto’s te plaatsen van een van der Gang. Wat een self-overrated merk is dat zeg…

3 likes