Nieuwe vondst: Tag Heuer Formula 1 Quartz

Laatst gevonden uit een niet uitgepakte verhuisdoos van tien jaar geleden.

Mijn eerste Tag Heuer van mijn moeder gekregen. Super sterk. Ik heb er behoorlijk op uitgeleefd. Van de week een batterijtje halen.

Formula 1 was de antwoord van Tag Heuer in zijn strijd tegen goedkope quatz.

Hier onder nog een link gevonden. Veel leesplezier

http://www.calibre11.com/overview-tag-heuer-formula-1/

8 likes

Leuke vondst! Ben zelf niet zo weg van de vroegere Formula 1 modellen, maar altijd leuk om een oude liefde te herontdekken toch :+1:?

1 like

Ja zeker. Brengt veel herinneringen met zich mee. En mijn broers hebben ook een. Die zoeken ze op.

Groetjes van zijn broeder!

1 like

Leuk! Kan me ze nog goed herinneren en kende ook iemand die er een had. Leuk artikel ook! Geinig om al die variaties bij elkaar te zien. Besefte eigenlijk niet dat 't er zoveel waren. Moet zeggen dat de meeste recente F1-serie toch wel weer even mijn aandacht trok. En dan vooral vanwege de, imo, fraaie nieuwe kastvorm, die geleend lijkt te zijn van de schitterende jaren '70 modellen van het merk.

Veel plezier met dit leuk stukje jeugdsentiment! :grinning:

1 like

Leuk om terug te vinden :slight_smile:

Weet nog dat ik een jaar of 15 (verrekte lang geleden) en een vriend van me kreeg er één van z’n pa. Wat was ik jaloers, dit was het ultieme, de crème de la crème, een droom die altijd een droom zou blijven!

Wellicht dat dat klokje verantwoordelijk is geweest voor deze uit de hand gelopen hobby…

Gaaf Horloge! Ik denk dat TH voor veel liefhebbers iets oproept. Veel mensen starten met een TH als hun eerste “betere” horloge. Voor sommige blijft het daar bij, sommige slaan door. Ik hoor geloof ik bij de laatste groep maar blijf een zwak voor TH houden.

Ik vind juist die oude F1 serie erg mooi. Bijzondere en originele kast vorm. Door toepassing van kunststof ook heel comfortabel. Snel de batterij erin en genieten van nu en een beetje van vroeger…

Groeten van de rest van de familie…

2 likes