Nieuwe Watching

Hebben jullie de nieuwe Watching al binnen? Er staan wel weer een aantal interessante modellen in! Zo springen er voor mij een aantal uit: de Roamer La Grande Chrono, Xemex Piccadilly Calendario Reserve, Paul Picot Technograph, Eterna Kontiki Diver, Tag Heuer Concept Chronograph Caliber 360, Oris BC Flight Timer (apart ook met 3 tijdsaanduideingen) en een absolute verassing: de Seiko Spring Drive. Voor 3300 Euro (slik)!! Interessant stukje techniek, dat wel. Ook verassend: de Edox Les Beaumonts automatic met 5 minuten repetitie. Hiervan vind ik echter de hoge prijs niet bij het uiterlijk passen (of andersom). Dit geldt trouwens ook wel een beetje voor de Seiko. Immers, hoeveel leuks kun je kopen voor 3300 Euro, laat staan voor 5500!!

Overigens, de kunstwerkjes van Vacheron Constatin mogen er ook weer zezen! Het jubileum model L’esprit des Cabinotiers bijvoorbeeld
Ik mis alleen wel de Facelift…

Maar nu, na de plaatjes gekeken te hebben, lekker de artikelen lezen.

Niels

Ik vind de nieuwe Bell & Ross modellen wel heel gaaf, ben benieuwd wat de prijzen daarvan zijn.

We gaan ons weer vermaken dit weekend :smiley:

Ruud

De Eterna Kontiki Diver…SUPER!

Ben benieuwd of dat ooit op ebay komt :wink:

Yaffle

Watching is binnen.

Gisteren ook de Horloges meegenomen, een 260 zware pagina’s jubileumeditie voor 5 euries. Weinig achtergrondverhalen maar erg mooie foto’s.