Nieuwe wijzerplaat Ariadne

Ik heb zojuist van Christiaan de nieuwe wijzerplaat van de Ariadne binnengekregen.
Ook hij was helemaal niet tevreden over de layout.
Zoals je ziet is alles nu op de juiste plaats. Groeten,
JohnSr.

De oude plaat.

en de nieuwe plaat.Zoek de verschillen.

de laatste is genomen met zijn nieuwe sony camera ? :stuck_out_tongue:

Volgens mij die van de " Praxis " :wink:

De onderste is volgens mij een ‘custom made’ wijzerplaat. volgens mij is de bovenste wijzerplaat de afstand tussen de 7,8 en 4, 5 nog steeds nog niet opgelost (hetzelfde geldt volgens mij ook voor de 10,11 en 1,2). De onderste is perfect: zo had ik hem graag willen hebben.

Is de onderste de nieuwe? Ik heb deze week nog met hem gebeld en hij zei tegen mij dat de gedrukte wijzerplaats het verschil tussen de 7,8 t.o.v. de 4,5 nog steeds aanwezig was. Maar als de onderste de nieuwe is dan denk ik toch dat ik de gedrukte neem!

Hoi Gnis.
De bovenste is idd de oude.Staat er ook bij.
De onderste is de nieuwe.
Je hebt trouwens PB
Als je mij je emailadres stuurt krijg je betere fotos van de nieuwe plaat
Groeten
JohnSr

ook verschilt de datum-aanwijzer. prachtig horloge overigens!
bert

datumwijzer is anders
ander nummer op de plaat

secondenwijzer is ook anders

Waar was CvdK niet helemaal over tevreden? Ik heb precies de zelfde wijzerplaat. Met de nieuwe secondenwijzer en de oude datumwijzer. Mijn horloge is nu anderhalf jaar oud. Zie verder weinig verschil.

Zijn beide mooie platen.
De onderste is misschien iets rustiger door de volgens mij iets kleinere arabische urenindices. Maar ik vind de oude eigenlijk net zo mooi.

De datumwijzer in een halve maantje is misschien net iets sneller afleesbaar dan het driehoekje.

De details van de guilochering kan ik niet goed zien op de nieuwe plaat. Misschien dat daar nog verschil in zit??
Kun je me een High Resolutie sturen, John??

Kortom, niets mis met beide modellen eigenlijk… Prima dat Christiaan telkens op detailniveau zijn producten steeds wil verbeteren.

Groeten,
Hans Mennink

Het grote verschil zit hem eigenlijk in de cijfers.Omdat ze iets kleiner zijn is de ruimte onderling beter verdeeld.
Groetenm
JohnSr