Nieuwe witte Tudor Ranger

Nee Nee… planet ocean on the way…
Potje leeg, kist vol.

Maar ja, Jeetje dit is mijn straatje

3 likes

Vind de kleur op deze foto echt niet mooi. Echt heel erg geel. Jammer zeg!

1 like

De nieuwe die gisteren aangekondigd is?

1 like

Ja.

Wit 36…poe…

Zwart al gehad, ook niet in 36 nodig.
Wit wel…wit en 36 is tha bomb.

2 likes

Dit is helaas de lugwidth. De L2L is de afstand van de uiteinden van de lugs (lengte van de kast zeg maar)

Precies dat

Zeg gerust vanille idd

Ik moet er ff aan wennen, maar ik denk dat de zwarte variant langer interessant zou blijven voor mij persoonlijk

1 like

Heel gaaf, vindt hem toffer dan de zwarte

Nee.
De nieuwe wint het niet voor mij van de “oude”
Vind daarbij de overgang kast–>bracelet niet fijn ogen

Thanks voor je aanvulling!
De 58 heb ik inderdaad, dus in dit geval is de 36 dan wel een mooie kanshebber :smile:

1 like

Op de foto’s hierboven is het niet zichtbaar maar op een filmpje op instagram zit er kleurverschil tussen de dial en de wijzers. Natuurlijk zijn de wijzers “vintage lumed” en de dial niet maar in het licht lijken de wijzer nèt niet te matchen met de dial.
Eens je het seksspeeltje in de uurwijzer gezien hebt, kan je het niet on-zien maar dat had de zwarte ook.
Ondanks mijn negatieve commentaar vind ik het wel een heel leuke horloge in 36mm :sweat_smile:
Als ik de BlackBay 58 niet had, kocht ik de 36mm ranger met witte plaat.

1 like

Ik heb twee keer een Ranger gehad, maar ik heb geen associatie met het zogenaamde seksspeeltje dus zie ik dat ook niet als zodanig.

De nieuwe kleur zou ik in het echt moeten zien maar de foto’s maken mij wel hebberig. Binnenkort hopelijk eens in het echt bekijken.

1 like

Gevalletje in het echt zien, maar lijkt mij wel een frisse aanvulling :grin:

Kijk dit was ook gaaf.

9 likes

Lijkt me de Black Bay kast van de 36, dus 43mm L2L. Voor de 39mm Ranger gebruiken ze de kast van de BB58, dat is 47mm L2L.

1 like

Nietes. Die heeft een mercedeswijzer, en bovendien zien de uur en minuutwijzers er ook nog uit alsof de jaren lang onder in een barbecue hebben gelegen. Brrr. Skere modderig geprinte plaat ook, trouwens. Dan is zo’n nieuwe Tudor toch een pak strakker hoor.

1 like

:joy::joy:

Wat wil je na 65 jaar inovatie :wink:

Van Mercedes hand naar buttplug :sunglasses:

2 likes

Mwaaaah

Mijn vrouw zegt net: heb je die Mercedes nou al verkocht? Leest ze mee?? :upside_down_face:

Bij deze nieuwe Ranger stoor ik mij aan de “12”. Optisch bedrog, ik weet het, maar de 1 lijkt te groot en de cijfers lijken te dicht tegen elkaar te staan.

Dit vind ik mooier.

1 like

Vind de witte variant erg geslaagd, en dat ie er nu in 36mm is, is helemaal mooi meegenomen.

Ik dacht al waar ken ik dat kleurtje van ……

Hij lijkt op een UBoat

5 likes

Doe mij dan toch maar die Tudor :facepunch:

2 likes

Contact met Schaap gehad,maar volgens zeggen,komt de nieuwe Ranger pas volgend jaar in de winkel :roll_eyes: :roll_eyes:

1 like