Tudor heeft zojuist een witte Tudor Ranger aangekondigd. Officieel heet de kleur Dune white.
Nu ook in 36mm. Dus hele nieuwe maat erbij, ook voor de zwarte variant. Nu dus in zowel 36mm en 39mm.
Serieus best cool en verfrissend!
Benieuwd naar de live foto’s, de tint lijkt mooi warm.
Heel gaaf en met 36 mm eindelijk in een draagbaar formaat ![]()
Zien er goed uit, 39mm mooie maat.
Leuker dan de -imho- wat saaie en fletse zwarte
De 39mm was er al maar dan alleen in het zwart. 36mm is erbij gekomen met de hele nieuwe kleur Dune white
…voor mijn pols
maar je hebt gelijk ![]()
Bij gebrek aan een witte explorer, een goed alternatief ![]()
Prachtige release! Deze kan zo maar eens in de collectie komen
Zeer mooi
Heel benieuwd hoe deze mij zal staan in 36mm
Lijkt een toffe aanvulling qua kleur en zeker qua formaat in beide kleuren
Dat is zeker mooi!
Ik ben best wel fan van ivoor of eggshell, maar om het nou wit te noemen. Evengoed: 36mm is een verlichte keuze voor een field watch. Dat gaat lekker dragen. Verder ook geen gezeik. Ik keur het allemaal goed.
Had van jou toch wel wat gezeik verwacht wellicht iets over de witte puistjes als uurmarkering?
Leuk dat Tudor door het jaar heen met nieuwe releases blijft komen.
En dit is serieus een mooie toevoeging. De Ranger is een kei leuke toolwatch van een gerenommeerde stal, zonder direct financieel leeg te moeten lopen.
Deze verfrissing was inmiddels welkom want de Ranger zakte een beetje weg tussen de oneindige Black Bay (one) variaties.
Zou dit een proeftuintje zijn voor Rolex om de Explorer I met een witte plaat uit te brengen?
weinig Tudors die me aanspreken, maar de Ranger mag er best wezen ![]()
Persoonlijk vind ik de zwarte mooier.
Maar goed dat er nu wat meer keuze is!
Geweldig. Altijd al interesse in de Ranger gehad maar de 39mm vond ik te groot. Niet per se in hoe die draagt (al vind ik 36mm fijner) - maar met name de “empty space”
Is er al iets bekend over de lug to lug van de 36?
L2L kon ik niet vinden.
De 36mm heeft een kasthoogte van 11mm, lijkt me mooi in balans