Nieuwe Yema Pearldiver

Ik kwam deze tegen en was wel getriggerd door het gehele plaatje, simpel maar toch heeft het wat look;

• 38mm
  • no date
  • rustige dial
  • in house movement
  • toffe bracelet
  • nette prijs (naar mijn mening)

Wat is jullie mening?

19 likes

Heb altijd een dubbel gevoel bij Faux patina. Wel een gaaf model idd en ook leuk dat dit gecreëerd is in samenspraak met Yema fans.

Wauw, komt even binnen in mijn top 3 wishes.
Heerlijke afmetingen vooral.

Mooi horloge en Yema maakt kwalitatief echt wel mooie horloges. Vind de prijs kwaliteit verhouding echt top

Heel leuk! Ik weet niet of ik er meteen een aan zou schaffen, maar ik vind de huidige modellen van Yema leuk.

Ik was een beetje aan t rondneuzen voor een BB maar als ik dit zie denk ik dat hij even moet wachten, ik vind hem ook erg tof.

Is natuurlijk ook leuk, die faux patina snap ik maar denk als je hier normale patina op dit hij een te moderne look krijgt, moet een beetje dat neo-vintage zijn als ik het zo lees. Dat vind ik ook wel wat hebben.

1 like

Ja Yema maakt leuk spul. Mijn volgende (eind December) gaat een Yema worden. :sunglasses::+1:t3:

Al wat in bestelling staan? Wat gaat t worden?

1 like

Nee moet nog wachten op mn cash van december. Gaat een Navigraf worden. :grin::+1:t3:

3 likes

Is dit één van de exponenten van het Kickstarter verhaal van Yema? Hebben een in-house uurwerk ontwikkeld kennelijk.

Vind 'm best mooi, maar misschien net iets te ‘polite’, niet smerig genoeg voor de juiste vintage look.

Ben benieuwd hoe deze er in wristshots uit gaat zien

Vind ‘m ook wat tam ogen,verder leuk merk zeker nu ze weer inhouse uurwerken hebben

1 like

Heel leuk horloge. Ik had alleen van diverse bezitters begrepen dat de kwaliteit van de vorige niet heel geweldig was.
Erg benieuwd hoe deze uit gaat pakken irl dus.

De wijzers hadden wat dikker gemogen.
Op de foto lijkt het alsof de markeringen op de bezel deels wit en deels faux patina zijn, da’s wat minder, helemaal faux patina had ik dan mooier gevonden en neem dan ook de moeite om de tekst en logo faux patina te doen.

1 like

Verder zeker een strak ding trouwens :ok_hand:

Zo:

13 likes

:point_up_2:t3:

Ah oké, dan wordt het in ieder geval geen pre-order. Eerst maar een paar reviews afwachten…

1 like

Yema. Altijd +1 !

Mij teveel faux patina.

1 like

Bedoel je dan afwerking of nauwkeurigheid uurwerk?