In 2022 heb ik een Yema Spacegraf zero G gekocht bij Yema, het was een van de laatste die te koop werden aangeboden. Geloof het of niet maar ik heb het doosje nog nooit geopend, ik weet niet eens of er wel een horloge in het doosje zit.
Hetzelfde heb ik met een Yema M1 ook nog nooit geopend, misschien dat ik vanmiddag eens ga kijken wat Ik toen
Ik ben heel erg benieuwd naar de reden hiervoor. Kun je die met ons delen? Ik snap best dat je geen krassen wil enzo, maar een horloge daarom niet dragen … heb je een nieuwe auto ook al sinds de aanschaf in de garage staan? Ikzelf ben gewoon voorzichtig met mijn spulletjes, maar gebruik ze wel.
Nou ja, hoe dan ook: Mooie Yema!
Zou je ook even een foto met deze Yema om de pols willen maken …
je kan nu in ieder geval geen aanspraak meer maken op de garantie, die zal al wel verlopen zijn.
en wat als je ze toch uitpakt en er is iets mee?
het zijn wel mooie horloges,
ik zou zeggen: draag ze met plezier, maar
Omdat wij toen met een verhuizing en verbouwing bezig waren is de reden dat ik wel eens een mooi horloge kocht dat ik graag wilde hebben maar het moment om te openen, te dragen en zorgvuldig mee om te gaan was op dat moment echt niet van toepassing. De horloges die ik op een veilige plek had opgeborgen zijn ook een beetje in de vergetelheid geraakt en echt missen deed ik ze ook niet. Dat deze horloges nu niet meer gemaakt worden of nieuw te koop zijn maakt dat deze horloges voor mij meer betekenis hebben uniek of bijzonder zijn, dan topmerken horloges die je vandaag kan bestellen of kopen en eventueel na lange levertijd kan ophalen.
Dat maakt het alleen wat lastig want ze zijn alleen nieuw als ze niet gedragen zijn.
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord.
Ik snap er nog steeds niet veel van dat je iets koopt om het vervolgens weg te leggen. Maar goed, to each their own. Ik gun je ooit nog eens draagplezier, want het zijn prachtige horloges!
Als ik in die tijd een garage gehad zou hebben, dan zou ik mijn Citroen DS 23 Pallas waarschijnlijk nog in nieuwstaat er in hebben staan, helaas heb ik al lang geleden afscheid van deze godin moeten nemen, geen garage zorgt toch dat je voortijdig zo een voertuig beter kan verkopen, ze was wel gebruikt