(nieuwe) Yema Superman Heritage Quartz

Ik zocht een nieuwe quartz beater die ik snel uit de la kan trekken en de nieuwe superman heritage van Yema is blijkbaar van de zelfde kwaliteit als hun automaat. Met 15% korting besteld en nu een weekje om de pols! Zon wijzer die op elke seconde stopt is wel weer even wennen, maar wat een fijn klokje. Hier wat foto’s:

17 likes

Heel mooi. … Ik ben ook op zoek naar een quartz diver en deze staat ook op het lijstje

De horloscaphe is ook een optie (heeft betere quartz, 10j batterij) maar is moderner, ik vind de Yema mooier

Hoe draagt deze? Ben op zoek naar een kleiner model, deze is 39mm als ik mij niet vergis… Lijkt groot te dragen op je pols maar foto’s vergroten altijd wat in mijn ervaring

En wat is de kleur van de dial? In sommige foto’s ziet die er eerder donkergrijs uit ipv zwart of is dit optisch bedrog?

Alvast bedankt je ervaring te delen

Cheers
B

1 like

Draagt vrij klein, lijkt een stuk groter op de foto’s dan in het echt. Kleur van de dial is zwart, alleen als de zon er heel goed op staat komt er iets van grijs doorheen maar het is echt een zwart zwarte dial. Ter referentie, mijn pols is 16,5 cm en de yema heb ik zeker 5 a 6 mm ruimte aan beide kanten van de lugs.

1 like

Super! dank je wel voor je antwoord

1 like

Erg leuk horloge. Leuke aanschaf (ondanks al even geleden!). Heb je nog bepaalde ervaringen opgedaan in de tijd dat je hem draagt wat je positief/negatief stemt?

Nog steeds erg blij mee en zit nog steeds op de tropic strap. Geen daily d®iver maar wel wekelijks om de pols. Lekker licht, lekker plat, tijdloos design en quartz, dus loopt altijd op tijd. Concurreert in mijn rotatie met de cassioak als “beater”. Houdt het tot nu toe goed vol, pas 1 klein krasje in het glas.

2 likes