Het is werkelijk een schitterend horloge. Een horloge van grote klasse Ik ben met name bijzonder gefascineerd door de Art Deco wijzerplaat. Je ooglid wordt er als het ware naartoe getrokken. Alsof er een groot geheim achter verborgen zit.
Ik ben dan ook stellig van mening dat dit geheim zich pas zal ontfutselen aan de pols van de gelukkige drager.
Mijn complimenten voor het vinden en aanschaffen van dit werkelijk schitterende horloge (tu)
Ik zit echt even te genieten van je foto’s.
Ik wens je er onwijs veel draag/kijk en bekijk(s) genot van!!!
De Movado is 41 x 22,5 mm en dus goed draagbaar, zeker voor een oudje
Hij draagt inderdaad heel comfortabel door de curve die erin zit.
De wijzerplaat is origineel (Gerard en ik hebben er echt een poosje op gekeken) en perfect.
Mooi ding!! (tu)
En inderdaad, tegenwoordig kwakkelen ze een beetje, vooral m.b.t. mechanisch. Heb je zo’n mooi verleden… Ze hebben een tijdje terug nog wel een mooie tourbillon-versie van de Museum watch gemaakt, maar daarna. Men had grootse plannen heb ik gehoord, maar vervolgens bleef het stil…
Ik heb trouwens twee Movado’s (kwalitatief wel goed): een Museum watch automatic en een Kingmatic. Zware en solide horloge’s.
Ze produceren tegenwoordig ook voor een bekend modemerk. Dat is ronduit troep…
Erg mooi horloge, alleen vind ik het jammer als het om een herenpols zit.
Lijt het zo nietig, dus ik denk (let wel; denk) dat het beter zou staan om een damespols.