Goede vraag. Ik kan het artikel even niet vinden, maar bij de Defy was er ook iets aan de hand. Op de site leken zowel kast als bezel een brush te hebben, IRL was het alleen de bezel.
Komen deze plaatjes uit hetzelfde artikel?
Ik verwacht 4-6 weken. Maar geen haast.
Best raar inderdaad.
Misschien zijn het pre-productie modellen en is er nog wat aangepast.
Er is wel een trucje hoe je een zenith daytona of volgens mij iedere EP kan hacken: door de tijd langzaam terug te draaien: hierdoor zie je dat de secondewijzer even stil staat
Doen op eigen risico en ik accepteer geen aansprakelijkheid.
Prachtig horloge, alleen die bling bling band is echt lelijk. Dat ziet er echt goedkoop uit. Die had gewoon helemaal geborsteld moeten zijn, jammer. Dan had ik hem meteen gekocht, denk ik,…ooit.
Laat dat je niet tegenhouden. Je kunt hem laten satineren.
Doe ik inderdaad bij de Speedy op die manier, en werkt perfect. Met een 16520 heb ik (helaas) persoonlijk geen ervaring, alleen met een 116520, en die heeft dat probleem niet.
Is ook, maar moet toch iets verzinnen waarom ik hem niet wil
Veel te groot als hij in 38mm was gemaakt, had ik hem meteen gekocht
Dat was ook mijn eerste reactie. Hij is echter maar 47mm lug to lug dus dat past bijna altijd wel.
Moet je hem toch nog kopen…
Ik vind het in wit erg mooi, maar ga toch liever voor deze!
Al is het werk hier minder geavanceerd. Kast en maat vind ik mooier!
Het doet gewoon pijn…
38 a 39MM , L2L 46 a 47 en dan 12.5 dik.
Dat zou goddelijk zijn geweest , zoals de oude Daytona’s.
41MM en 13.6 dik T’is verdulleme toch geen duikert met 600 meter waterdichtheid.
Of deze als alternatief voor de zwarte.
Maar mooi ding hebben ze gemaakt. Eerst maar in real life bekijken of ik er n nier voor op wil offeren.
Of twee.
Ik heb gehoord dat ze vanaf Maart overal beschikbaar moeten zijn.
Beste prijs die ik momenteel krijg is zo’n €8k (stalen band).
Dat moet beter kunnen
Dat klopt.
En kan je delen waar je die beste prijs krijgt?
Heb je voorbeelden van ‘moderne’ chrono’s in dezelfde prijsklasse die aan jouw specs beantwoorden?
Is er iemand goed met Photoshop? Ben enorm benieuwd hoe het geheel eruit ziet zonder de PCL’s. Denk dat dit een enorme verbetering is, ten opzichte van het hoge bling gehalte