De stalen band met pcl is echt niet te knagen Maar deze daarentegen
Ook gezien ja, zwakke argumenten en video in het algemeen imo.
Toch mooi hoe mensen hun uiterste best doen iets af te kraken wat ze helemaal niet willen kopen.
Priceless.
Halverwege uitgezet nu hij kennelijk alleen maar zijn faceboekgroep en winkeltje wil promoten. Zeker als hij daar argumenten aan koppelt.
Sorry. Kon m niet afkijken.
Ik vond het nogal fel van leer getrokken. Er zijn wel meer YouTubers (…?) die Zenith beticht van luiheid en het maken van een hommage. Dat vind ik nogal een gewaagde uitspraak
Ja Adrian liet er geen gras over groeien. Hij begon eerst met een intro over hommages met o.a. Invicta. Niet de beste intro voor een nieuw model.
Beste video tot nu toe. Geen perfect horloge, maar perfect vind ik dan ook een vies woord. Ik wil gaan passen zodra het kan.
Achja zo heeft Rolex ook het uurwerk van Zenith geleend bij de eerste Daytonas. Lenen ze beide iets van elkaar, dikke prima.
Dit is echt zoveel beter dan met de glimmende schakels! Zou de stalen band anders denk ik nooit dragen.
Net even nieuwe Daytona’s gegoogled met brushed center links en brushed lugs… WAT een verschil en algehele verbetering.
Vintage daytona zijn juist mooier doordat het brushed is.
Trouwens. Idem voor date justs
Moderne Explorer. Ook brushed
Hmm, even wennen nog…
Dat klopt niet. Die zijn altijd gebrushed. Nooit gepolijst geweest
Trouwens wel matig dat Zenith maar 2 + 1 jaar garantie geeft. Niet echt meer van deze tijd. Zelfde als Breitling met maar 2 jaar.
3 jaar? Vind ik opzich niet heel slecht. Maar lopen dan wel achter op een aantal grote merken inderdaad.
Omega
Rolex
Tudor
Allemaal 5 jaar. Dat is ook al een beetje de nieuwe standaard toch? Ik weet eigenlijk niet wat AP en Patek hebben? Levenslange-garantie?
Oris zelfs 10 jaar op het nieuwe uurwerk.
Ik vind 3 jaar ook een beetje karig vergeleken met 5 jaar, maar zou voor mij geen reden zijn hem niet te kopen. Zou dat jou wel tegenhouden?
Ben het wel met je eens dat het verstandig is om ook naar 5 jaar over te schakelen. Zeker een merk als Zenith of Breitling.
Lees net dat Patek 2 jaar aanbiedt. Maargoed, denk dat de gemiddelde Patek koper daar niet mee zit
Garantie hebben en garantie krijgen zijn natuurlijk ook nog twee verschillende dingen. Maar ik vond het idd best een beetje zuur toen ik erachter kwam dat er op mijn Breitling maar 2 jaar garantie zit. Op het standaard Oris uurwerk zit zelfs 3 jaar.
Ik laat garantie inderdaad wel meespelen en vind het wel geruststellend dat er op mijn Tudor 5 jaar garantie zit.