Vlindersluiting.
Zeker, maar de ‘betere’ deal is het economisch technisch niet… maar inderdaad is de listprijs van de Daytona een virtuele listprijs.
Heb je ook geïnformeerd of ze gezien alle reisbeperkingen richting Zwitserland toch niet ook gewoon via een AD willen leveren? Desnoods een grote Duitse of ergens in Benelux ofzo? Vind het ook een ontzettend mooi horloge , maar op afstand kopen zonder gezien te hebben is echt geen optie.
Virtueel en incorrect.
Heb dezelfde sluiting op mijn Tipo CP2 ben er geen grote fan van, die op de Stratos was beter vond ik zelf.
Nee, vooralsnog in verkennende fase maar met een ZEP 38mm 1969 original reeds in de collectie geen probleem om op afstand te kopen. Waarschijnlijk zal hier een online koop met retourbeleid van toepassing zijn wat je in de winkel niet hebt.
Je hebt toch 14 dagen rerourrecht? Lekker 14 dagen bekijken en dan terugsturen als het niet bevalt…beter dan bij een AD
Het is in mijn ogen geen probleem om aan een Daytona voor MSRP te komen, heb je al wel een Rolex Celline, diamanten oorbellen, gouden ketting en verlovingsring aangekocht om op de wachtlijst te komen.
dan is het dus MSRP plus minimaal 15k aan shit, kun je beter Zenith kopen
Helemaal als je niets eens een vriendin hebt.
Via watchtime in dld kan, 8250 op staal, 7800 op textiel strap
Kijk even op chrono 24
Wel jammer dat ze voor dit type hebben gekozen.
Een buckle was fijner geweest.
Maar er is an sich toch niks mis met een vlinder sluiting.
Wat had jij graag gezien?
Gewoon een stoere gesp. Bandjes gaan wel sneller stuk. Maar een vlindersluiting vind ik geen mooie/stoere sluiting.
En zeer gewaardeerd.
Valt me wel een beetje tegen hoe diep die plaat ligt…
Viel mij ook al op! Moet hem in het echt gaan bekijken maar al met al is het toch niet helemaal waar ik op gehoopt had…