Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Vlindersluiting.

6 likes

Zeker, maar de ‘betere’ deal is het economisch technisch niet… maar inderdaad is de listprijs van de Daytona een virtuele listprijs. :cry:

1 like

Heb je ook geïnformeerd of ze gezien alle reisbeperkingen richting Zwitserland toch niet ook gewoon via een AD willen leveren? Desnoods een grote Duitse of ergens in Benelux ofzo? Vind het ook een ontzettend mooi horloge , maar op afstand kopen zonder gezien te hebben is echt geen optie.

Virtueel en incorrect.

Heb dezelfde sluiting op mijn Tipo CP2 ben er geen grote fan van, die op de Stratos was beter vond ik zelf.

1 like

Nee, vooralsnog in verkennende fase maar met een ZEP 38mm 1969 original reeds in de collectie geen probleem om op afstand te kopen. Waarschijnlijk zal hier een online koop met retourbeleid van toepassing zijn wat je in de winkel niet hebt.

1 like

Je hebt toch 14 dagen rerourrecht? Lekker 14 dagen bekijken en dan terugsturen als het niet bevalt…beter dan bij een AD :wink:

1 like

Het is in mijn ogen geen probleem om aan een Daytona voor MSRP te komen, heb je al wel een Rolex Celline, diamanten oorbellen, gouden ketting en verlovingsring aangekocht om op de wachtlijst te komen.

1 like

dan is het dus MSRP plus minimaal 15k aan shit, kun je beter Zenith kopen

2 likes

Helemaal als je niets eens een vriendin hebt. ::rimshot::

1 like

die krijgt alleen dingen waar ik ook iets aan heb
ik ben vaste klant bij @Gobert :bikini:

Via watchtime in dld kan, 8250 op staal, 7800 op textiel strap

Kijk even op chrono 24

@mirage reageerde op mijn bericht over de A386 manufacture, niet de sport.

1 like

Wel jammer dat ze voor dit type hebben gekozen.

1 like

Een buckle was fijner geweest.

Maar er is an sich toch niks mis met een vlinder sluiting.

Wat had jij graag gezien?

1 like

Gewoon een stoere gesp. Bandjes gaan wel sneller stuk. Maar een vlindersluiting vind ik geen mooie/stoere sluiting.

1 like

En zeer gewaardeerd.

1 like

De productie exemplaren beginnen langzaam te verschijnen.

Niet mijn foto’s overigens.

10 likes

Valt me wel een beetje tegen hoe diep die plaat ligt…

3 likes

Viel mij ook al op! Moet hem in het echt gaan bekijken maar al met al is het toch niet helemaal waar ik op gehoopt had…

1 like