Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

wit? zwart? Foto’s?? :slight_smile:

2 likes

Die informatie mag de gelukkige eigenaar tzt posten :slight_smile:

3 likes

Alvast van harte proficiat met deze echt oprecht super mooie aanwinst! :ok_hand::ok_hand:

van harte @Sanderrr met deze primeur! En knal die foto’s er maar in!

Voor een tikkie van €25 post ik ze alvast… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die wil ik ook :grin:

1 like

Zeer benieuwd, ik wil hem ook😇

1 like

Welke daytona heeft je voorkeur?

Want 20k gaat bij de meeste modellen hard oplopen. :see_no_evil:

Hallo eerste Chronomaster Sport van het forum :sunglasses: Wat een ding, echt heel mooi! Even wat foto’s vanuit de auto. Morgen zal ik bij daglicht nog een paar foto’s maken en delen!

Schakels zijn ook echt makkelijk eruit te halen hé @Captaingingerbeardd :laughing:

63 likes

Gefeliciteerd, ben echt heel benieuwd naar je review!

1 like

Echt heel gaaf! Proficiat met deze topper!

1 like

Lekker @Sanderrr. En deze autofoto’s zijn al veel meer zeggende dan de marketing foto’s op allerlei social media kanalen. :ok_hand:

Lekker genieten!

:beers:

2 likes

Mooi hoor!! Lijkt dit model trouwens niet op een Da… :rofl:

1 like

Gefeliciteerd @Sanderrr

Ik kijk uit naar je NA-topic!

1 like

Wat een topper! Ik zou ook voor de zwarte gaan ipv de witte. Ga hem na de Corona eens rustig bekijken… maar en komt zo veel moois langs op het HF… en ik ben al bijna blut… haha

Geniet van je horloge!

3 likes

Tja staal en witte plaat, de stalen bezel is tussen de 17-25k te krijgen en de keramische wel wat meer helaas…eerst nog even hard werken :wink:

2 likes

Gefeliciteerd! Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd man! Prachtig horloge👍🏻

2 likes

Wow, prachtig, gefeliciteerd! Zwart is heel mooi, maar ik ga de witte bestellen :grin:

2 likes

Mooi, mooi :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Pffff :joy::joy::joy: als ik het eerder had geweten van die band had ik het al voorbereid :sweat_smile::sweat_smile:. Maar ja, wel het veiligste voor de consument! En met die fijnafstelling hoef je het (na volgende week) nooit meer aan te passen. Short term pain, long term gain :slight_smile:

Hij is echt geweldig…

4 likes