Ik zou het niet zeker weten, vond het een grappig plaatje.
Hoi @The_Don waar kun jij de El Primero chrono sport 41 voor 8k verkrijgen? Ik ben er wel voor in de markt
Inderdaad navitimer
Ik heb nu contact met een AD uit Belgie. Maar ze staan toch op veel plekken te koop voor dat bedrag?
Wil je de witte of de zwarte?
Witte dail, heb eerlijk gezegd nog niet geïnformeerd bij S&C. Graag info waar te verkrijgen
4-5 maanden wachttijd in Oostenrijk
Edit Australië conform bron
In Oostenrijk?
Australië ook
Nederland trouwens ook hoor ik net.
Hier direct leverbaar:
Als je de rits een half jaar dicht kunt houden dan kun je ze voor een schappelijke prijs krijgen denk ik.
Ik heb het station al gepasseerd, ga geen € 10.000 betalen voor een Daytona hommage terwijl ik diep in mijn hart het echte werk wil hebben…
Ik ga het even rustig afwachten en wil hem wel op stalen band met de ceramic bezel en witte dail, lees ook al dat hiervoor 4 a 5 maanden wachttijd is
Same. Hij staat op de lijst voor mijn 50ste verjaardag volgend jaar. maar hot damn, wat een plaatje.
In een artikel van de Financial Times van 28 januari, over de huidige CEO van Zenith, is een zekere Oliver Muller aan het woord. Hij is oprichter van LuxeConsult, een bureau wat onderzoek doet voor de Zwitserse horloge industrie. Hij weet het mooi te verwoorden: “Comparing that watch (Chronomaster) to the Daytona doesn’t do it justice,” he says. “It’s the lazy game of self-proclaimed watch experts.”
Het volledige artikel kan je hier lezen: https://www.ft.com/content/2a743f2a-8269-4f2c-80db-d8175f4f4ae5?accessToken=zwAAAXem4sNYkc8qdD8qgmlPLNOA29gXX09K5Q.MEUCIQCu-OghTtaseHeaflB4CclXSQ-XhO_4zAB5TnRy9f286QIgUT-_K5AhWkd6JpT7F8ayI5e3C8fHH_hqhFiUdoPNcQI&sharetype=gift?token=ee25f871-724a-4e5f-abfc-aa51064a4ba4
Waarom koop je dat echte werk dan niet gewoon in plaats van je hier nog druk te maken over de Zenith?
Precies, wellicht werkt die Muller wel voor Zenith? voor mij is dat juist de grootste bevestiging die je kunt krijgen
Een grote marketingscam en iedereen trapt er met open ogen in
Dat ga ik ook doen, ik heb alleen geen 20k op de …nog ff sparen helaas
Je hebt gelijk, goede ontdekking van je, hij lijkt inderdaad verbonden aan het merk terwijl ze daar in de FT geen melding van maakten. Schande voor FT vind ik.
Maar dat doet weinig af van zijn bewering, ze hebben de afkomst van de nieuwe Chronomaster voldoende onderbouwd vind ik. Het woord marketingscam past echter heel veel beter bij een ander merk, toch?
Edit: het Zenith bedrijf waar Muller aan verbonden is, is trouwens niet het bewuste Zenith horlogemerk. Misschien wel een zusterbedrijf daarvan, maar heb nu even geen tijd om het helemaal uit te pluizen. Waarschijnlijk is er wel een kans dat belangenvermenging meespeelt.
Zeker maar daar zijn ze gewoon heel goed in, dat is ook wat waard
Deze hele discussie kun je doortrekken naar de complete luxe-industrie, luxe tassen, schoenen kleding et cetera et cetera. Het is gewoon puur inspelen op de menselijke behoefte. Dat doen ze erg goed (helaas)
Wat bedoel je precies? Wat zegt deze link? Is een ander bedrijf zo lijkt het. En dan nog. Objectieve meningen genoeg over dit horloge. Sowieso niet iets om emotioneel van te worden.
Eerste wordt zometeen uitgeleverd
En hij blijft op het forum