Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Ik ben het hier wel mee eens. Je hebt meerdere horloges en ze gaan niet allemaal 60 jaar gedragen worden, dus een beetje bescherming tegen (extreme) waardeverminderingen is normaal. Zenith heeft de neiging om de eerste jaren in procenten veel af te schijven dus scheelt het nogal of dit op 10k is of op 6k.

Zegt overigens niks van de list en of dit gerechtvaardigd is en of dit het waard is ten opzichte van wat dan ook. Zelfde geldt ook voor een Ferrari en of Bentley. Ben je de eerste eigenaar en je rijdt uit de showroom… boem -10% op een dag.

Ja, dat is een antwoord om de discussie prachtig plat te slaan.

1 like

Als je hem mooi vindt en je wilt hem nu dragen en geld speelt geen (directe) rol. Is ie het dik en dik waard.

Ik ben het daar ook mee eens maar het was de vraag niet…

8200 op chrono24, Duitsland, wie doet 'm?? :wink:

1 like

Nog 2380 te duur :rofl:

1 like

image

1 like

da’s nog wat scherp nu :smiley: en hij mist die ‘witte’ wijzers …

2 likes
10 likes

hmm, bij die winkel heb ik m’n chronomaster ook gekocht. Helaas geen gratis service bij ontvangen :frowning:

PS voor alle ‘Daytona fans’, een boekje dat je moet hebben.

3 likes

doet anru yapa tpel?

3 likes

Ik moest ook 5x kijken.

Super toegevoegde waarde in een Zenith topic. :+1:t3:

Heb je ook nog tips voor boeken over Baume & Mercier. Daar zitten vast ook veel volgers hier op te wachten.

3 likes

Ik heb 'm ook in het Daytona topic gepost hoor, maar ook hier omdat ik dacht ergens het woord gelezen te hebben in dit topic …

1 like

Mooi filmpje weer. De sluiting zonder micro adjustment op een glidelock achtige manier is de enige echte misser voor mij. Was voor mij de reden om mijn vorige sub om te wisselen naar de Sub C.

1 like
2 likes

Chronomaster masterclass :joy:

11 likes

:rofl:

Help me even op rechts?

1 like

Breitling?