Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

1 like

Ik zie het ook. Maar of het jammer is :sunglasses:

10 likes

Ik durf er bijna niet voor uit te komen maar ik ben het hier wel mee eens.

4 likes

Kom op metin, is toch een slechte kopie.
Zou het zelfde zijn als iemand die een Casio is een RO mod propt…!
O wacht… :wink: :rofl:

1 like

Ze hebben zelfs de sluiting nagemaakt. Dat is niet best.

6 likes

Waarom niet?.. Het is zo’n beetje de beste sluiting die er is. Niet vergeten dat Zenith hiermee iets maakt wat net zo goed is en wél beschikbaar is.

Ik dacht even dat sie zwarte en die witte met de datum op 16.30 uur de 38mm versie zou zijn.

Wat een dikke teleurstelling op de vroege morgen. :thinking:

Ik weet niet zo goed wat de lug-to-lug is? Misschien draagt hij nog best goed ondanks zijn 41mm case.

1 like

Het is cheap scoren, heel cheap scoren.

Ik had liever iets meer creativiteit gezien ipv het 1 op 1 kopiëren van iets wat heel goed verkoopt.

2 likes

Dat zeg ik toch ook. Het is alleen niet jammer dat het op een graal van me lijkt.
Echter zou ik 'm nooit kopen. Puur omdat ik weet dat het mijn dorst niet zal lessen.

Ik wil deze. Ooit. Liefst op Schiphol met korting ofzo :sweat_smile:
SO naar @TheWornWatch :fist_right:

Misschien moet ik een @lasteraar -tje overwegen. Alles eruit en 1 piece Daytona.

6 likes

Ja zo ken ik er nog wel honderd. Hiermee proberen zij mijns inziens in te spelen op de leverproblemen van de Daytona. Dat hadden ze beter kunnen doen met iets meer eigen identiteit. Zenith is een fantastisch merk en heeft dat niet nodig. Zelfs de Tudor chrono lijkt veel minder op de Daytona dan deze El Primero.

Ik vind hem wel mooi hoor, daar niet van, maar het zegt mij iets teveel ‘ik wil op een Rolex lijken’.

Het is maar een mening.

2 likes

Als ze bijv. een andere clasp hadden gebruikt had iedereen instant gezegd: “Maar hij haalt het niet bij Rolex”. Dat probleem is nu opgelost.

Ik denk dat als we objectief gaan kijken Zenith de beste koop biedt. En daarnaast is het gewoon een onwijs mooi merk natuurlijk.

3 likes

Pwoah!

Als ik dit zie lijkt het helemaal een ’ If you can’t beat em join em’ verhaal… :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Hahahahaha wat een onzin.

Grapjas. Net als een millimeter erbij op een nieuwe sub :rofl:

Dit model van zenith is ook heritage en evolutie.

:see_no_evil:

1 like

Mooi horloge en waarschijnlijk gewoon weer met hoge standaarden van Zenith.
Hoewel ik erg uitkeek naar deze release is het geen horloge waarvoor ik in de rij ga staan. Zou liever hebben dat Zenith zich weer focust op de classics. (wat ze nu ook al aan het doen zijn) Dat iedereen het horloge al gelijk vergelijkt met de daytona zegt mij genoeg, met de ceramische bezel en de clasp hebben ze dit wel over zichzelf afgeroepen…

Doe mij onderstaande grail maar.

5 likes

Hier sluit ik me bij aan. Had liever deze in een compacte versie gezien :ok_hand:

6 likes

Je hebt geen gelijk.

Enige overeenkomst is een stalen band, een chrono, die geheel anders in balans is, en een ceramic bezel.

Uurwerk, kast, (dikte, ontwerp en diameter) dial, functie, kleur en pushers alles is anders.

Je praat alsof je een zenith en een daytona nog nooit samen of apart in je hand hebt gehad.

Jij gaat nu echt alleen uit van de en face foto’s. En zelfs daar zijn ze anders.

Beide mooie horloges

12 likes

Je hebt idd wel gelijk.

Het is alsof we, en mijzelf included, na een ceramische bezel en sluiting niks anders meer kunnen denken dan Daytona.

Maar als je ze naast elkaar zou leggen wordt het een ander verhaal idd.

1 like

Ik hou ervan. Heb nu al in m’n achterhoofd dat ik de DJ + Sub mooi kan ruilen tegen een rosé Yachtmaster tzt :sweat_smile: :cowboy_hat_face:

6 likes

Je kan beter ten strijde trekken met één leeuw dan met meerdere schapen :muscle::sunglasses::muscle:

7 likes