Nieuwe zomerklok

Omdat de horloges waar ik naar op zoek ben niet zo snel te koop worden gezet, heb ik voor de zomer een microbrand duiker besteld. De Prometheus Piranha.
Deze zie ik op WUS regelmatig langs komen en het model is me langzaam maar zeker meer gaan aanspreken. Dit weekend besteld en vandaag al in huis.

Mijn eerste impressies zijn positief. Het horloge komt zeer solide over en ziet er in het echt (nog) beter uit dan op foto’s.

14 likes

Whow… dat is een hele mooie, zo te zien lekker gul met lume
en de verhouding tussen lengte / breedte lijkt me ook piekfijn inorde niet iets dat een beetje wankelend aan de band zal hangen.

Ja, leuke klok!

1 like

Gaaf! Hier hou ik wel van! Wat is de grootte, iets van 45 denk ik?
Lijkt mij ook lekker zwaar.

Dank!
44mm ex kroon, lug2lug 52mm
139 gram totaal volgens mij

Dank je! 8 lagen lume volgens hun website. Het horloge zit goed stabiel om mijn pols.

Mooie klok hoor!
Die backcase is ruig

Mooi ding en scherp geprijsd nu ook. Ik overweeg hem ook als vakantieklok.

Ja, ik hoop dat ik er van kan slapen. :wink:

Welke kleur heb je in gedachten?

Haha…:slight_smile:

1 like

Geel of wit lijken me wel leuk. Hoe zit het met de btw-berekening die je voor de kassa te zien krijgt? Ze versturen toch binnen de EU?

Hebben !

Zelf twijfelde ik tussen de witte en de zwarte. De gele is ook niet verkeerd.
Inderdaad vanuit Portugal naar Nederland (Fedex 1 dag). Totaal was ik iets van 385 euro kwijt.

Kopen!

Dank voor de info.

+1 :grinning:

Mooie duikert !

Mooi horloge weer Merl! Dat ziet er een heel solide duiker uit, mooie dial, lume zal wel knallen? Naar wat ben je dan wel allemaal op zoek dat niet zo snel te koop komt?

Aan een oranje Isofrane, wordt het pas een echte zomerklatser. Gefeliciteerd met je mooie klok (zwarte band is ook wel mooi hoor).