Nieuwe zomerse aanwinst G-Shock Gulfmaster

Foto zegt genoeg. Bedankt voor het kijken en een mooie zwoele zomer voor iedereen gewenst🌞.

Groeten, René :beers:

9 likes

Wow René, dat is een serieuze g-shock. Leuk om deze hier eens te zien.

Hoe bevalt je het bedienen met die smart acces kroon? Veel plezier ervan!

gr, HJR

1 like

Inderdaad een lekker zomers kleurtje.
Weer heel anders dan mijn GW9100 Gulfman.
Veel plezier ermee!

EDIT: ik moet weer leren lezen; een Gulfmaster is iets anders dan een Gulfman

1 like

Die is inderdaad zomers :thumbsup:
Nooit gezien trouwens

1 like

die knalde zo mijn beeldscherm uit!! :slight_smile:

mooi hoor!

Groet
Herman

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst !
Is inderdaad een model wat je niet vaak ziet, maakt het extra leuk !

Pieter.

1 like

Mooi. Deze en een 52 voet Jeanneau en je bent klaar voor de zomer!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst dat is de eerste g shock die ik ken waarderen . :thumbsup:

1 like

Mijn beste,

Een temperamentvolle aanwinst!!
Veel draagplezier ermee.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

De smart acceskroon werkt prima. Draait soepel en voelt gewoon zeer gedegen, zeg maar des G-Shocks eigen, aan bij het spelen ermee!

Groeten,
René :beer:

Gaaf horloge. Veel plezier ermee

1 like

Aparte verschijning! :sunglasses:

1 like

Proficiat! Ik heb lang getwijfeld tussen deze Gulfmaster

En deze Gravitymaster

Uiteindelijk is het toch de Gravitymaster geworden, maar de Gulfmaster blijft ook erg trekken.

Veel plezier met je zomerse aanwinst. Moet gelijk aan zee en zwembad denken als ik je horloge zie :blush:

1 like

Ik twijfelde ook tussen de Gravitymaster en de Gulfmaster. Uiteindelijk gaf de doorslag, naast het design wat natuurlijk persoonlijk is, dat je hoogte, getijden, temperatuur, luchtdruk en maandstand kan aflezen.,of ik het gebruik, niet altijd, maar wel nice to have😎

Snap helemaal wat je bedoelt. Toen de rangeman uitkwam dacht ik al wat vet, n kruising tussen protrek triple sensor en n robuuste g-shock. Jammer dat ie geen wijzers erbij heeft.

En daar kwam dit jaar de gulfmaster… Alles bijna wat ik maar wensen kon in n vakantie horloge. Maar daar was ook de nieuwe gravitymaster met n niruwe feature: GPS tijd. Weliswaar zonder sensoren en wat oversized… Toch gaf voor mij de GPS tijd de doorslag. Ideaal voor MN afgelopen reis. In Dubai, Hong Kong en Korea zou ik weinig aan rc/waveceptor hebben. Dus veel plezier gehad v MN gravitymaster.

Wens jou ook n mooie zomer(vakantie) toe.

1 like