Skoewale. Toch @anon50762135EV?
Die turtle is idd heel vet!
Hoe limited zijn dit soort Seiko horloges doorgaans? Als er 3000 worden gemaakt is dat niet heel limited natuurlijk. En staat er dan ook een nummer op?
Ik vind ām wel errug tof.
Ik zie dat je er een bezit. Hoe bevalt de 1521 pvd. Zit er echt serieus over na te denken.
Omgerekend naar de huidige koers van de Yen kost de Turtle āBlack Seriesā ā¬590 (limited edition van 300 stuks voor de J-versie) en de Solar Diver ā¬450 (non limited lijkt het). Release op 9/2/18. Dan moeten ze dus nog naar de Japanse dealers en naar ons koude landje. Reken maar op maart op zijn vroegst en reken ook op +25% voor import en douane.
Best een erg dure Turtle ineens.
Momenteel heb ik een zwarte blasted versie, de zwarte PVD versie heb ik aan een maat van mij verkocht. Ik was bang voor krassen en slijtageplekken maar so far so good voor de PVD coating. De PVD versie is lekker stealth maar de lijnen van de kast komen bij een blasted of gepolijste versie beter tot zijn recht vind ik.
En dan die 2 kleuren lume
Zo. Ik heb de SSC besteld, voor zoān 385 euro inclusief verzending. Verwachte levering in maart. Ik ben benieuwd! Wilde al langer een SSC015 of SSC237, dus dit scratcht ook een oude itch!
Mooie horloges! Jammer dat ze er niet in 40-42mm zijn
Vind ze erg mooi op die vergeelde lume na. Lijkt hier niet te passen en ook geen match met wijzers en bezel. Misschien een keer in het echt zien.