Nieuwe zwarte Seiko's

Vandaag gezien op Facebook en daarna met wat google op andere horlogefora, maar hier nog niet: drie nieuwe sportieve Seiko’s waar zwart de boventoon voert. Zoals inmiddels gebruikelijk in een automatische Turtle, Solar duiker en Solar chrono verkrijgbaar. Ik vind ze erg mooi!

:scream:
Allen in gelimiteerde oplage beschikbaar begin 2018. Misschien worden deze wel mijn eerste LE’s!

meer info hier (Turtle) en hier (Solars)

10 likes

ja!! vind het ook wel wat hebben inderdaad

Stevige jongens.

turtle is mooi!!!

Phoe vet die turtle!

1 like

oe nice, beetje vintage look met die gele indices, ik zou op die turtle trouwens een zelfde kleur wijzer plaatsen als de uurmarkers, ipv een oranje wijzer maar dat zou de drieluik dan weer verpesten denk ik.
Is dat een PVD coating die ze gebruikt hebben?

1 like

Gaaf!
Zwart vind ik toch wel steeds interessanter worden

Leuk, kleuren combo van de Turtle doet me aan een squale denken.

3 likes

Supermooi!
Zijn er al prijzen bekend? :flushed:

ruim 700 australische dollars voor de turtle, dus zo’n €450,-

1 like

Dacht gelijk hetzelfde. Wordt een lastige keuze, deze Seiko of de skwaaaalllleeee

3 likes

Goed uitgesproken
:slight_smile:

Niks mis met deze Italiaanse haai :+1:

2 likes

Zijn die Seiko’s straks ook in Nederland te verkrijgen, of is die serie alleen bedoeld voor de buitenlandse markt…iemand?

Dacht ook lang dat t SKWEEL was …op zn Engels. Tot ik in n winkel de verkoper hoorde die net terug kwam uit de fabriek van SKWAAALEEEEE :joy::joy::joy: op zn Italiaans dus.

2 likes

Die PVD coating van Squale is taai spul, geen idee hoe dat bij de Seiko’s is geregeld.

1 like

Erg mooi maar ben toch altijd bang dat het gaat krassen of slijten.

Vroeg of laat gaat elke laag eraf. Ook DLC.

Ik vind de zwarte Turtle erg kick.

Ik word oud.

1 like