Toen ik een jaar of elf was, ging ik met mijn ouders op bezoek bij vrienden van hen.
De oudste zoon had net een Speedmaster gekocht. Wat was ik trots toen ik die klok de hele middag om mijn pols mocht dragen. Zulke jeugdherinneringen maken meestal een onuitwisbare indruk.
Toen ik - intussen 66 jaar - een paar weken geleden een kleine horlogewinkel in Dordrecht ontdekte, kwam ik in gesprek met de eigenaar. Hij vertelde dat hij 8 jaar bezig was geweest om alle onderdelen te vinden om zijn Speedmaster weer in originele staat te krijgen. Wat een verhaal.
Kortom, het Speedmaster virus is weer tot leven gewekt. Intussen heb ik al veel tijd doorgebracht op dit forum. Wat een enthousiasme en kennis. Natuurlijk kwam ik ook terecht op Speedmaster101. Dan besef je pas wat een wereld er schuilgaat achter dit horloge.
Jullie kunnen vast al raden wat mijn doel voor de komende tijd wordt!
Hij ziet eruit als een Viking, maar het is een enorm aardige vent. Ben al een aantal keer binnen geweest en heb meerdere horloges door hem laten repareren/servicen.
Welkom! Uit Dordt. Mooie oude binnenstad, aardige bevolking ( over t algemeen ) jaar gewerkt daar met drie of vier hotelnachtjes iedere week. Prima naar mijn zin gehad, leuke collega’s. Maar dat heeft niks met je introductie te maken natuurlijk! Veel plezier hier!