Nieuweling

Hallo, Ik ben Richard, 22 jaar en heb sinds een week een Breitling Super Avenger gekocht.
Echt een super dikke klok en zeker geen miskoop!!!
Hiervoor had ik een Breitling Navitimer Old met gouden lunette en gouden chrono’s.
Ik was naar ondedelen aan het kijken voor de Avenger en kwam toen dit tegen.

Vriendelijke Groeten,

Richard

Hallo Richard,

Welkom op dit horlogeforum. Je zal het hier vast naar je zin hebben. En gefeliciteerd met de aanwinst. Breitling is wel niet mijn merk, maar dat geeft niet. Er zijn op dit forum wel een aantal Breitling fans en die zullen vast wel van zich laten horen. Heb je er foto’s van? Daar zijn we hier gek op.

Groeten, Tom Vreeken.

Hallo Richard

Welkom op dit mooie Forum.
Zoals Tom al zei, we zijn gek op foto’s en het is altijd prettig om een visueel plaatje te hebben als je over een klok schrijft. Zeker voor mensen die het type niet kennen. Dus als je even tijd hebt …

Ik wens je veel plezier hier.

groet

Ed

Hoi Richard,

Ook namens mij welkom op dit fraaie Forum. Veel plezier hier, en met je nieuwe aanwinst.

Groeten,

Martin

Hallo Richard,

Welkom op dit gezellige en interessante forum. Veel lees/praatplezier op het forum en draagplezier met je nieuw horloge.

Groet,
Alex

hallo tom,

ik zal zo snel mogelijk foto’s maken en aan jullie laten zien.
bedankt voor het verwelkomen en ik hoop veel plezier hier te hebben.
wat voor een horloge hebben jullie allemaal??
ben gewoon nieuwsgierig…

groetjes richard

Welkom hier, Richard! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en heb er vooral veel plezier van! (tu)

Overigens geldt voor veel mensen hier op dit forum dat je hun niet moet vragen wat voor horloge ze hebben, maar hoevéél horloges ze hebben! :smiley:

Mijn beste,

Wees welkom ‘Super Avenger’ op dit magnifieke horlogeforum.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.

En op de vraag van jou welke horloges wij allemaal hebben kan ik je het ’Woensdag Topic’ aanbevelen. Immers elke Woensdag tonen de forumleden een van hun horloges.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op het forum, Richard.

Foto’s van je Breitling zullen we vast nog wel zien :slight_smile:

Van harte welkom! :slight_smile:

welkom richard breitling is zeker niet de eerste de beste maar nog steeds wel prachtig ik weet zeker dat jij er veel van gaat genieten en op dit forum ook veel luister en klokplezier gr hans

Welkom Richard,

Een Breitling als binnenkomer klinkt prima! Echter zoals al eerder is genoemd, blijft het bij de mede-forummers vaak niet bij 1 horloge.

Veel plezier hier en ik kijk uit naar je foto’s.

Ypuh

Wát een binnenkomer.
Ik heb er ruim 400 posts over gedaan om zover te komen en zit nu pas aan de 380 (bijna, bijna, bijna, hijg, hijg)
Gefeliciteerd hoor!
Jur

Ha ha, Jur, snap ik je nu goed? Krijg je bij 400 posts een Breitling;). Dan moet ik er nu al twee hebben! En ik heb er geen één, nog geen eens een opwindknop!!:).

Groeten, Tom Vreeken.