Nieuwen Aanwinst met veel foto's

Hoi allemaal,

Ben in het bezit gekomen van een Rolex Sea-Dweller!!
Wilden altijd al een Rolex Sea-Dweller hebben in mijn collectie… en met het oog op de nieuwe model die ik net even iets minder mooi vind dan de huidige model, was het tijd om er een te halen!!
Heb niet lang hoeven zoeken, ben uit gekomen bij Precision Watches Amsterdam, en met Jaap gesproken(PrecisionWatches) , en wij als twee amsterdamers kwamen er zo uit!!!

Hier een hoop foto’s van mijn nieuwen aanwinst!!!











Zo dat waren de foto’s,

Greetz

Roger

Mooie foto’s van een geweldige klok… geniet ervan!! (tu)(tu)

Wat een goede aanwinst. Zonder cyclops op het glas ziet dat er toch fantastisch uit. Die dozen van Rolex worden trouwens ook steeds luxer.

Hallo Roger,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Het is en blijft een schitterende klok.
Ik loop ook al enige tijd met het idee er één aan te schaffen.
Heb dit plan nu even in de opzij geschoven.
Ik wil eerst wachten op de nieuwe “Deep Sea”.
Nadeel is wel dat deze behoorlijk duurder zal gaan worden.
Ik wens je heel veel draagplezier.

Groeten,

Ron.

Ik ben toch wel een beetje jaloers, maar wil toch de deep-sea in het echt zien, Dan neem ik mijn beslissing. Zo’n Rolex is nog steeds een droom van me. Maar in ieder geval: veel plezier van je Sea-dweller. Het is echt een fantastisch horloge.

Michel

Wauw. Alleen de doos is al schitterend! Het horloge vind ik overigens ook prachtig!

Veel draagplezier gewenst!

De deep-sea vind hem erg mooi!!.. maar dat in de rand text staat gedrukt, meerdere texten tja… weet het niet?
Maar de voornaamste reden is Geld!!! hij is mijn veelste duur!!!

Gefeliciteerd met die fantastische horloge(tu). Veel draagplezier en kijkplezier.
Ook met vergrootglas op de datum, zoals bij mijn Sub 16800, zijn ze erg mooi:)

Van harte - voor mij is dit een van de mooiste modellen van Rolex (misschien net achter de Milgauss :wink: )

Veel plezier ermee!

Groet
Mark

Tja wat moet ik daar nu op zeggen. De fotos spreken voor zich. Fantastisch horloge.

Lekker hoorrr!

Ja, ik ben nu jaloers he? :smiley:
Gefleiciteerd met je aanwinst!

M’n complimenten voor je aanwinst, en niet in de laatste plaats voor de foto met arm, horloge en broekzak. Nonchalante combinatie van duur horloge en versleten jeans. Deze zou van mij zelfs het predikaat 'sexy’of ‘erotisch’ hebben gekregen als er ook een manchet van een overhemd op te zien zou zijn geweest.

Geniet van je aanwinst!

Van wat voor materiaal is de binnendoos gemaakt? Ik vind die vanaf de foto juist wat goedkoop ogen.

Ik wist niet dat Rolex zo mooi kan zijn:)
Gefeliciteerd met je aanwinst.

De doos (groen) is gemaakt van een soort hard kunstof, boven op de doos is ingelegd met groen leer…als je de groenen doos open maakt komt de leer lucht je tegemoet!!! is helemaal ingelegt met zacht suede heel licht groen leder!

Vind het een mooie doos… maar vind de doos van een Panerai toch iets mooier!!

Prachtig, ook de doos, good luck en veel draaggenot van deze beauty
Goeie fotograaf trouwens;

Van Harte (tu) !!!

Erg mooi en een goede keus, nu blijkt dat de SD in de toekomst gaat verdwijnen.

Bedankt voor alle reactie’s!!!

Moet even kwijt… en hij draagt heerlijk!!! kan me ogen er niet van af houden :slight_smile:

Sluit me graag aan bij alle vorige reakties.

Feli met deze (tu)

Ook ik sluit me graag aan bij alle vorige reacties. Dit is - naar mijn bescheiden mening - het mooiste Rolex-model.
Ik wens je veel plezier van dit fraaie horloge!! (tu)