Nieuwprijzen Steiner Maastricht

Hoi,

voordat ik mezelf ga feliciteren met een goede beleggingen,heb ik toch mijn vraagtekens bij de nieuwprijs die Steiner in Maastricht vermeld.

Misschien heeft Steiner de jaarlijkse verhoging van de merken al verwerkt in de advertenties,maar ben toch wel nieuwsgierig of dit klopt.

Bijv. (toevallig de horloges die ik bezit) een Rolex GMT met nieuwwaarde van 4400,=euro!/ een Panerai PAM88 met nieuwwaarde van 4500,=euro!/ Cartier Santos met nieuwwaarde van 3890,=!

Wie helpt mij uit de droom…of juist niet!

groeten Tim.

Die PAM 88 kost volgens de 2006 prijslijst 4300,00 euro, ik heb de 2007 prijslijst nog niet gezien, heb ook geen idee of die er al is.

Ruud

Rolex GMT II volgens mij € 4085

Na de verhoging van oktober 2006 zijn ze een stukje duurder geworden, zo tegen de 4400 euro aan.

Gr,
Robert-Jan

Zoo…echt waar, RJ? Is dat dan voor de nieuwe modellen? Of geldt het ook voor de oude?

Nou,dat is toch prettig te horen.
Uiteraard begrijp ik dat bijv mijn ‘oude’ Rolex nu niet ineens 4400,=euro waard is,maar helpt wel om de waardevastheid te bepalen.
Mensen kijken toch naar de nieuwprijs van een horloge, “dan koop ik liever nieuw” is hierdoor moeilijker.
Ook gezien er bijna niets veranderd is aan het model door de jaren heen.
Ik bedoel hiermee te zeggen,dat als ik eigen-geld zou vragen,het voor mensen nog steeds intressant zou zijn.
(6 jaar geleden aangeschaft voor 3050,=euro).
Of sla ik de plank volledig mis?

Ik denk dat je de spijker juist op zijn kop slaat, en dat dat één van de sterke punten is van Rolex, de waardevastheid.

Ruud