Ik vind 'm geslaagd…een waardige opvolger / aanvulling op de Intra Matic.
Maar welke kleur dial? Ik neig naar blauw.
Ik vind 'm geslaagd…een waardige opvolger / aanvulling op de Intra Matic.
Maar welke kleur dial? Ik neig naar blauw.
Op een paar kleine puntjes na een prachtig horloge. Mijn versie zou de crème witte zijn.
Die blauwe is top. Ik vind hem meer turquoise…
De atraciet voor mij. Ik had hem zonder datum en met secondewijzer denk ik mooier gevonden.
Mooi horloge, maar een pittig prijsje.
Mooi die met het groene bandje, dat is een leuke combi!
Datum had weg gemogen. Wel lekker weinig text op de wijzerplaat
En ook deze heeft het quickrelease systeem in het bandje. Net als de nieuwe Certina PH200. Het lijkt er op dat de meeste nieuwe Swatchgroup modellen dit systeem krijgen(?)
Datum is helaas nog een veelgevraagde feature op een horloge, zeker in die prijsklasse. Maar op 6 en met passende achtergrondkleur vind ik ‘m zeker niet storen
Blauw of antraciet zou’t voor mij zijn, niet mis! 38 ware een betere diameter voor mijn polsen geweest, maar 40 kan er nog wel mee door met die lugs.
Die crème is yummie yummie yummie yummie
De blauwe en de crème zijn wat mij betreft zeer goed geslaagd
Héél fraai, vooral de antraciet.
Mooi hoor!
Leuk ding! Niet mijn cup of kopi luwak maar als ik moet kiezen: blauw!
Uiterst fraai horloge. De lugs doen aan de ‘dog leg’-Constellations van de jaren '50-'60 en dat is een compliment!
Doe mij de grijs/antraciet versie maar.
-edit-
OMG, 40mm. Doe hem maar even in het ‘damesmaatje’ 36mm en dan kom ik hem zo halen Hamilton!
Mooi horloge, blauw of antraciet voor mij. Cleane wijzerplaat, helemaal mijn cup of Black Ivory Coffee
Leuk ding!
Dit
Verder weet ik niet of ik de band nou zo mooi ga vinden in “het echt”.
Die lugs
Dit dus. Jammer. Anthraciet spreekt mij het meeste aan.
en dan 37mm
mooi hoor! Een secondewijzer erbij zou het voor mij nog wat aantrekkelijker maken.