Nieuws : Hamilton Jazzmaster Thinline Auto

Ik vind 'm geslaagd…een waardige opvolger / aanvulling op de Intra Matic. :ok_hand:

Maar welke kleur dial? Ik neig naar blauw.



24 likes

Op een paar kleine puntjes na een prachtig horloge. Mijn versie zou de crème witte zijn.

Die blauwe is top. Ik vind hem meer turquoise…

1 like

De atraciet voor mij. Ik had hem zonder datum en met secondewijzer denk ik mooier gevonden.

4 likes

Mooi horloge, maar een pittig prijsje.

1 like

Mooi die met het groene bandje, dat is een leuke combi!

Datum had weg gemogen. Wel lekker weinig text op de wijzerplaat :+1:

En ook deze heeft het quickrelease systeem in het bandje. Net als de nieuwe Certina PH200. Het lijkt er op dat de meeste nieuwe Swatchgroup modellen dit systeem krijgen(?)

3 likes

Datum is helaas nog een veelgevraagde feature op een horloge, zeker in die prijsklasse. Maar op 6 en met passende achtergrondkleur vind ik ‘m zeker niet storen :blush:

Blauw of antraciet zou’t voor mij zijn, niet mis! 38 ware een betere diameter voor mijn polsen geweest, maar 40 kan er nog wel mee door met die lugs.

2 likes

Die crème is yummie yummie yummie yummie

1 like

De blauwe en de crème zijn wat mij betreft zeer goed geslaagd :ok_hand:

1 like

Héél fraai, vooral de antraciet.

1 like

Mooi hoor!

1 like

Leuk ding! Niet mijn cup of kopi luwak maar als ik moet kiezen: blauw!

2 likes

Uiterst fraai horloge. De lugs doen aan de ‘dog leg’-Constellations van de jaren '50-'60 en dat is een compliment!

Doe mij de grijs/antraciet versie maar.

-edit-
OMG, 40mm. Doe hem maar even in het ‘damesmaatje’ 36mm en dan kom ik hem zo halen Hamilton!

Mooi horloge, blauw of antraciet voor mij. Cleane wijzerplaat, helemaal mijn cup of Black Ivory Coffee :wink:

2 likes

Leuk ding!

1 like

Dit :point_up_2:
Verder weet ik niet of ik de band nou zo mooi ga vinden in “het echt”.

Die lugs :heart_eyes:

1 like

Dit dus. Jammer. Anthraciet spreekt mij het meeste aan.

en dan 37mm :+1:

mooi hoor! Een secondewijzer erbij zou het voor mij nog wat aantrekkelijker maken.

3 likes