Nieuwste aanwinst: Breitling Colt II Quartz

Hey allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, dus allereerst even een korte introductie. Mijn naam is Harm, ik ben 29 jaar en sinds kort geïnteresseerd in horloges.

Onlangs heb ik mijn eerste dure aankoop gedaan, namelijk een Breitling Colt II Quartz uit 2006 en daar wil ik jullie graag deelgenoot van maken. :wink: Via marktplaats ben ik deze horloge op het spoor gekomen. Nauwelijks gedragen (is ook duidelijk te zien, aangezien het horloge nog werkelijk in nieuwstaat is), voor een prijs van 1.100 euro. Ik vond het een goed bedrag voor een vrij recente Breitling in onberispelijke staat, maar wat is jullie mening?

Zie hier het horloge:

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us

Daarnaast kreeg ik er nog een rubberen Diver Pro (20-18) band bij die ik eventueel zou willen verkopen, mocht iemand van jullie interesse hebben:

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us

Wat vinden jullie ervan?

Mooi!

En die band. . . lekker houden, kun je af en toe wisselen(tu)

mooi, vandeweek in de hand gehad deze klok, leuk! prijs, zeker ok, check chrono24 bv…

Ik had al gekeken op chrono24, maar er staan op dit moment geen vergelijkbare modellen op, waardoor ik ook even bij jullie check of het een reële prijs is.

https://www.chrono24.nl/breitling/colt-quartz-ii--id1889652.htm?SEARCHSTATS_BRAND_ID=&SEARCHSTATS_MATERIAL_ID=&SEARCH_REGION_ID=&STARTSEARCH=Zoeken&braceletMaterial=&caseMaterials=&countryIds=&dosearch=true&manufacturerIds=32&maxAgeInDays=&movementTypes=3&priceFrom=&priceTo=&query=colt&sortorder=1&watchTypeId=U&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

deze komt in de buurt maar allen op rubber en dus iets te duur…

Absoluut een mooie Breitling voor een prima prijs. Gefeliciteerd.

Kijk wel uit dat het virus door dit forum niet toeslaat, voor je het weet vermenigvuldigen die horloges zich…:wink:

Welkom!

Harm als ik eerlijk ben en je vraagt mijn mening vind ik het te duur,als je de Breitling particulier hebt gekocht.

Als je hem met garantie hebt aangeschaft via een juwelier of internet is de prijs goed.

Ik heb een jonger exemplaar denk het laatste model maar een automaat voor 925 euro gekocht.
En zoals je waarschijnlijk wel weet is een automaat altijd duurder.

Veel plezier hier!

Mijn Breitling:

Via een juwelier had ik denk ik geen mooier exemplaar kunnen vinden, tenzij het een nieuwe was geweest. Het enige smetje op het horloge is een heel klein krasje op de sluiting, verder zie je helemaal niks! Uiteraard is garantie wat waard, maar ik wilde gewoon een zo goed als nieuwe Breitling voor een geschikte prijs. Ik betaal dus ook liever iets meer voor een net iets mooier horloge, dan dat ik de beste deal heb.

Moet overigens wel zeggen dat jij je horloge volgens mij eerder heel goedkoop hebt gekregen. Goed gedaan!

Mooi exemplaar! Ik zou er voor de zomer nog een NATOstrap bij kopen (tu)

Prachtige klok. Harm,
Ziet er gaaf uit en je ziet wel dat je nooit iets kunt kopen of iemand anders heeft het goedkoper gekregen.
Als jij er tevreden mee bent, dat is het voornaamste.
Veel draagplezier!!
Gr
Jack
http://horloges.50plusser.nl

Wijze woorden Jack, als het gevoel goed is, zeg ik doen!!

gefeliciteerd … ik vind hem mooier op de rubberen band ik zou die zeker niet verkopen!!!

Voor de duidelijkheid ik reageer op deze vraag;

“Ik vond het een goed bedrag voor een vrij recente Breitling in onberispelijke staat, maar wat is jullie mening?’”

jackwillen Schreef:

Ziet er gaaf uit en je ziet wel dat je nooit iets
kunt kopen of iemand anders heeft het goedkoper
gekregen.

Niet zo stoken Jackie,hij vraagt immers om onze mening…

Redelijke prijs met beide banden denk ik. Het belangrijkste is dat jij tevreden bent met de prijs die je betaald hebt. Gewoon genieten van je horloge en de rubberen band houden. Zijn los best prijzig en nu kun je lekker wisselen.

Welkom op dit forum en veel lees en post plezier!

Leuk (tu)

Wel teveel betaald …
900 € komt eerder

Maakt verder niet uit, als wr op dat moment niks aangeboden wordt gaat de prijs omhoog

Mooi exemplaar, ben erg benieuwd hoe deze op de rubberen band staat.

Het is best een nette prijs voor een leuke Breitling.

Ik had m op rubber en heb die vorig jaar voor €900,- verkocht.

Geen koopje, maar ook niet echt te veel betaald. Die rubberband zou ik echt houden. Draagt lekkerder dan de stalen, zeker in de zomer!

Oeps stalen band EN extra rubber

Maakt de deal al een stuk beter :wink: