Nieuwste aanwinst (en waarschijnlijk nog lang niet de laatste ;-) )

Toen mijn “echte Bossart” voor de derde keer in reparatie was, heb ik via het forum maar eens goed gekeken wat een niet te dure maar wel degelijke automaat is. Dat werd dus een vijfje. En naar tevredenheid. Fijne klok die goed op de pols draagt. Wat foto’s:

Van harte Esther met deze prachtige Seiko 5. Het bandje staat 'm ook goed moet ik zeggen.

Is nu officieel het Seiko Virus losgebroken thuis? :smiley:

Staat goed, Esther. Veel plezier ermee.

Adriaan

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwste aanwinst.

Voelt goed, staat goed en loopt goed.
Tja, met het ‘Vijfje’ van Seiko sla je de plank nooit mis.
Veel plezier er mee. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd Esther!

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, Esther. Een ‘vijfje’ is altijd een goede keus(tu).
Ik heb nu een jaar zo’n ‘ding’ als toolwatch en ben er heel tevreden mee.

Esther,

Van deze aankoop zal je geen spijt krijgen, het zijn heel prettige horloges en ze dragen prettig. Ook de afleesbaarheid is prima.
Zelf heb ik er ook een, lijkt heel veel op die van jou.
Ik moet zeggen dat ik hem met een lederen band ook niet verkeerd vind, zelf heb ik een metalen band, maar nu ik dit zie …

Een Seiko 5 is een goede keuze, Esther.

Ziet er mooi uit, veel draagplezier.

Mvg Marco

Ik ben bang dat voor dat geld er nog wel een paar komen. Ik zag hier op het forum een vijfje langs komen die een van de forumleden voor zijn vrouw had gekocht met een roze wijzerplaat. Dat spreekt me ook wel aan, dus wie weet.

De wijzerplaat is in ieder geval identiek. Een wat andere kast en natuurlijk de band. Ondanks dat het misschien langer meegaat, heb ik het zelf (nog) niet zo op metalen banden. Gaat een boel smeer in zitten en voelt toch net niet zo lekker als leer. Maar ja, dat slijt nog wel eens. Vooral de “lussen” (ik weet zo snel geen beter woord) waar je de resterende band achter wegwerkt. Dat probleem is met deze Seiko band opgelost, want deze sluit met een heel mooi systeem en de losse flap zit achter de band.

Hallo Ed,

Weet je zo het nummer van deze “5”?
Ik vindt hem erg mooi, met deze matte band, maar ook met de blauwe canvas.

@ Esther: Een matalen band kun je gemakkelijker schoonmaken dan je denkt.
Ik gooi ze eens in de zoveel tijd in de afwasmachine,
(moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat die allen van titanium zijn.

Hallo Pimobiel

Mijn type is:

SEIKO 5 MEN AUTOMATIC WHITE ARABIC DIAL WATCH NR SNKE57

Ik heb er nog een voor je gevonden op ebay.

http://cgi.ebay.nl/SEIKO-MEN-AUTOMATIC-SEE-THRU-WATCH-SNKE57-Horloges_W0QQitemZ280221288141QQihZ018QQcategoryZ14328QQrdZ1QQssPageNameZWD4VQQcmdZViewItem

Dit is een van de modellen die iets groter zijn dan de meeste ‘gewone’ vijfjes, namelijk 39 mm (ik geloof eigenlijk 38,5) in plaats van de gebruikelijke 37.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst Esther!

Prima keus !!

Gaat niet kapot en loopt over jaaaaaaren nog :smiley:

Can’t go wrong with a vijfje. :slight_smile: Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TQFETI4A.jpganwinst,

Mijn nieuwe aanwinst, nu is digitaal.

Deze heb ik laatst ook gezien, heel mooie klok, maar ik schrok een beetje van de prijs.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Heel modern en strak, niet mijn stijl, maar dat is helemaal niet belangrijk:). Veel plezier met dit horloge.