Nieuwste aanwinst Luminox Atacama

Ik heb hem net binnen en kan het niet laten om snel even een foto te plaatsen, later zal ik hier wat uitgebreider mijn ervaring delen over deze nieuwe aanwinst.

44 likes

Ziet er goed uit. Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een solide tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier

Geniet ervan :wink:

Mooie wijzerplaat.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Nette aanwinst, veel plezier ermee!

Mooi! Veel plezier ermee :grin::+1:

Mooi ding.
Veel plezier ervan.

Mooie wijzerplaat ook.
Veel draagplezier gewenst!

Haha. Zo hoort het. Mooie aanwinst :v:

1 like

Gave wijzerplaat! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

We lezen graag het verdere verhaal. Geniet ervan. En laat ons meegenieten met meer plaatjes

1 like

Mooie plaat!
Welk materiaal is de kast?

Geniet ervan :ok_hand:t2:

Textured dial :star_struck: Cool :sunglasses: Gefeliciteerd met je stoere NA

Lekkere Luminox :facepunch:

Nou de eerste dag zit erop en ik ben zeer positief verrast door het horloge.
Het draagt zeer comfortabel, de kast is van Carbonox een soort composiet materiaal. Voelt niet koud aan en is licht, je vergeet gewoon dat je hem om hebt. De band is van rubber maar aan de buitenkant zit een laag textiel wat allemaal erg premium aanvoelt, enigste mieren n#$kerij is de duidelijke gietnaad of mal naad die zichtbaar is op het lipje van de gesp. Dat had mooier gekund maar gelukkig zie je er uiteindelijk weinig van als je hem draagt. De band is nog wat stug en qua lengte is hij bij mij aan de korte kant. De twee lussen waar de band doorheen moet zijn strak tegen elkaar.
Ik heb de set gekocht omdat er een tweede band bij zat. Een zandkleurige nato strap. Ik moet hem nog een keer bevestigen maar heb geen flauw idee hoe. Je ziet nergens een opening of iets zitten om de band los te maken, als iemand een suggestie heeft hoor ik het graag.
Ik ben zeer te spreken over de subtiele structuur op de wijzerplaat, soms haast niet zichtbaar maar in het juiste licht heel mooi aanwezig.
De achterkant is mooi afgewerkt met een matte en shiny finish. Echter voor mij mocht het wat stijlvoller afgewerkt worden. Nu zit het simpel met vier schroeven vast zoals bij een Casio van een paar tientjes (niks ten nadele van Casio die heb ik ook genoeg:-).
De leesbaarheid van de wijzers is uitstekend met het contrast van zwart met zandkleurige wijzers.
De lume is fantastisch, het was een van de redenen dat ik voor dit merk gevallen ben. Zeer goed zichtbaar de hele nacht.
Al met al zeer tevreden, nu de lange termijn test :slight_smile:

3 likes




2 likes





1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Enne wat betreft :point_up_2:, trek het je niet aan. :wink: