Nieuwste aanwinst(voor de liefhebbers van JLC)

Eerder toevallig deze mooie klok gezien in Maastricht.Dus wat doe je dan, hé.]

Wat een onwijs gaaf ding!!! TOP

Kopen lijkt mij en dat heb je gedaan.

Geweldig mooie klok en een heel goede investering lijkt mij. Draag hem met verve.

Je hoeft geen liefhebber te zijn om dit horloge mooi te vinden, ook al had er een andere naam op de wijzerplaat gestaan.

Gefeliciteerd. (tu)

groet

Ed

Dat vond ik ook .Het maakte mij dus ook niks uit welke naam er op de klok stond. Ik vind het gewoon een heel mooie klok en lekker gelimiteerd, dus kopen die handel!

Oei, Potverkoffie, die is mooi. JLC is inmiddels 1 van mijn favorieten aan het worden met de master control en master compressor series.

Michel

Ik wil niet vervelend doen, maar is dit zeker weten een echte? Heb namelijk nog nooit dit model gezien en al helemaal niet met ‘Maastricht’ erop. Daarnaast ziet het er wat rommelig uit, ik bedoel hiermee de lokatie van ‘automatique’.

Nogmaals; ik kan mij vergissen!! Ik hoor het wel.

Desalniettemin, van harte met je aanwinst!

IK ken JLC alleen maar van de Reverso eigenlijk. Dit is wel even iets anders en het bevalt me. Wat een mooi exemplaar. De prijzen zullen nog wel hoog liggen vermoed ik. Heel veel plezier met deze mooie aanwinst.

Zeer fraai… van harte met deze exclusieve uitvoering. Juist de benaming Maastricht geeft het extra cachet.

Ik vind het altijd lovenswaardig dat een juwelier (of juweliersketen) een eigen versie weet overeen te komen met de fabrikant. Ik heb wel eens voorbeelden gezien die dan doordraven met de personaisering, maar deze is heel goed gelukt.

Mooi horloge, ik heb het model zelf ook en inderdaad omdat het gelimiteerd is geeft het nog meer speciaals.
Welk nummer heb jij?

Bunkr Schreef:

Mooi horloge, ik heb het model zelf ook en
inderdaad omdat het gelimiteerd is geeft het nog
meer speciaals.
Welk nummer heb jij?

Pachtig horloge.
Laat eens weten,hoe je eraan gekomen bent. Ik vind m.n. de vermelding van Maastricht interessant.

Gr. JanJ.

mooi ! maar lijkt een beetje groot voor je pols.

Dit is volgens mij een ltd voor Martens in Maastricht.

Erg mooi, prachtig kleurgebruik ook.
Gefeliciteerd en veel draagplezier.

Groeten,

Martin

Ik zag het in een horlogeblad een speciaal artikel ivm 100jarig bestaan Van juwelier Martens.
Ik heb gebeld en gevraagd of ze er uberhaubt nog wel waren en dit was het geval. Heb er een achter laten houden( nr 8) en ben er heen gegaan om het horloge te bezichtigen. Ze namen veel tijd voor me en heb meteen alle andere specials gezien.

Omdat Maastricht er in voorkomt past het bij mijn overige nederlandse horloges nl een vd Klaauw en zojuist een van der Gang.

Tom Koerts Schreef:

Dit is volgens mij een ltd voor Martens in
Maastricht.

Okay, dit wist ik niet. Maar toch, ik vind hem zelf niet de mooiste. Maar dat maakt het er niet minder op dat het altijd mooi is om een nieuwe aanwinst te hebben.

Van harte! (tu)

Nummertje 9/10.

chique JLC, gefeliciteerd en veel plezier er mee!!

Groet,
Arno.

Gefeliciteerd, ik had vorig jaar ook al eens gelezen over dit speciale horloge. Veel plezier met deze limited!

Groeten, Tom Vreeken.