Nieuwste aanwinst!

Soms zoek je niet maar kom je hem wel tegen. Altijd al een mooi horloge gevonden. Hier op dit forum niet zo geliefd denk ik omdat je ze bijna niet ziet, maar ik ben er blij mee:

Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande Chronograaf (alleen voor de naam al haha)

Gefeliciteerd met je Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande Chronograaf.(lijkt wel een adelijke titel).
Draag hem met veel plezier en in gezondheid.

mvg,Radjoe

Da’s een hele mond vol :slight_smile: Mooie klok, gefeliciteerd.

Groeten,

Martin

mooie klok.
Ik heb zelf de Raymond Weil Parsival Reserve de Marche Grand Date ,ook een hele mond vol.
Heel mooi afgewerkte degelijke klokken met een goed uurwerk.
Misschien een beetje ondergewaardeerd merk, je ziet ze niet veel op het forum.

Veel draaggenot met dit prachtig horloge toegewenst.
De mijne heb ik nu drie jaar en ik heb inmiddels heel wat klokjes maar de Weil is een blijvertje,als je hem omdoet voel je al de kwaliteit.

Op de foto is hij wat groezelig .Ik ben vergeten hem wat op te wrijven

Groetjes,

Lenno

Mooooi!!:~

Gefeliciteerd met je Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande Chronograaf. De reden waarom je de Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande Chronograaf niet zo vaak ziet is wellicht omdat Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande Chronograaf zo’n heel verhaal is om te typen en “Monster” typt denk ik makkelijker dan Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande Chronograaf. Overigens heb ik de Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande Chronograaf altijd een schitterende klok gevonden. Met name de allergrootste Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande Chronograaf.
Jur :+

(:P) Zou een goede reden kunnen zijn haha

Ik vind het ondanks de lange introductie een hele mooie klok.

Mooie klok deze wilde ik enkele jaren geleden al kopen maar nooit wat van gekomen.
IK zag hem laatst liggen met veel korting want de klok is al enkele jaren in de handel (ook een witte van) maar ik besloot toch niet te kopen want ik heb al andere klokken gekocht maar evengoed veel plezier ermee.

Prachtig horloge.Vindt de blauwe wijzerplaat erg mooi.

Veel draagplezier.

Groeten

Stefan

Ziet er goed uit. Veel draagplezier.

Rob

PRACHTIG! Dit is een horloge wat ik al heel lang wil hebben, maar wat net buiten m’n budget valt.

Een van de lokale juweliers hier in Ede heeft deze Raymond Weill enorm groot als display hangen en iedere keer als ik uit de sportschool kom zie ik dat prachtige horloge. Samen met een maat van mij zeggen we dan… als we toch eens rijk zijn kopen we allebei zo’n horloge. :slight_smile: