Nieuwste aanwinst

precies en het is netzogoed een liefhebber, alleen ieder op zijn manier

Bij ons liefhebbers van horloges, komen dikwijls de emoties los bij het zien van een horloge.
Bij de één zijn de emoties sterker dan bij iemand anders.
Hans heeft zich eens laten gaan en dat kan eens deugt doen.
Hij heeft eerlijk zijn gedacht met veel emoties gezegt. :wink:

Freddy schreef:
Bij ons liefhebbers van horloges, komen dikwijls de emoties los bij het zien van een horloge.
Bij de één zijn de emoties sterker dan bij iemand anders.
Hans heeft zich eens laten gaan en dat kan eens deugt doen.
Hij heeft eerlijk zijn gedacht met veel emoties gezegt.

Ik vindt het prima wat n ieder denkt. Bedenk alleen dat het nu publiekelijk / openbaar is.
En daar heb ik moeite mee. Noem het n beleefheidnorm.

Volgens mij, heeft Hans het over het horloge en NIET over de persoon,verder begint de tekst met ; “van harte…”

Het mooie van onze gezamenlijke hobby is dat er net zoveel smaken, meningen en opvattingen zijn als dat er horloges zijn, en dat moet vooral zo blijven.
Bovenal, ik heb respect voor een ieders keuze, en ik heb de eigenaar van bovengetoond horloge ook van harte gefeiliciteerd met zijn nieuwe aanwinst.

Maar ik heb me al twee weken in moeten houden om voor dit model mijn mening te geven, en ik kon me gewoon niet langer inhouden… Misschien heb ik dat een beetje cru gedaan, maar dat is nu eenmaal mijn stijl. Ik houd wel van een beetje prikkelen en provoceren, dat lokt discussie uit, en dat is weer leuk en kan leerzaam zijn voor alle forumdeelnemers. Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om de eigenaar te kwetsen of zo, maar die ontwerpers van het horloge verdienen gewoon een draai om de oren.

Overigens door kritiek te geven stel ik mezelf juist ook kwetsbaar op, want wie kaatst kan de bal terugverwachten. En dat is prima, zolang alles maar op argumenten gebasseerd is, en met wederzijds respect.

gr,
Hans Mennink (die ook wel enkele “foute” horloges in zijn bezit heeft)

Ik heb er in ieder geval van genoten, Hans! De vaste forummers weten immers toch wel wat voor vlees ze in de kuip hebben, toch?

Groet,

Gerard

Ik heb er in ieder geval van genoten, Hans! De vaste forummers weten immers toch wel wat voor vlees ze in de kuip hebben, toch?

Groet,

Gerard

Ik heb er in ieder geval van genoten, Hans! De vaste forummers weten immers toch wel wat voor vlees ze in de kuip hebben, toch?

Groet,

Gerard

Ik ben het in principe eens met Hans. De manier waarop hij dit gezegd heeft vind ik ook niet eens zo heel storend, hij waarschuwt (of maakt mensen alert) voor dit soort horloge’s. Te duur, geen geschiedenis etc. etc.

Niets mis mee. :slight_smile:

Hallo,
Ik denk dat iedereen die hier zijn nieuwe aanwinst presenteert apetrots is op zijn horloge,en om dan zo met de neus op de feiten worden gedrukt lijkt mij niet echt prettig.
Maar ik ben benieuwd wat hij er zelf van vind van al die kritiek , misschien horen we nooit meer van hem… is toch jammer.
Groet Peter

Niks mis met het bericht van Hans toch, het risico dat je loopt als je hier je nieuwe aanwinst presenteert is dat niet iedereen er weg van is en dat die mensen daar ook hun motivatie bij vertellen.

En ach, we zullen de volgende nieuwe aanwinst van Hans ook eens even goed onder de loep nemen :D:D:D

btw, nog gefeliciteerd Robbertsen, met je nieuwe aanwinst :wink:

Ruud

3 weken niet nline geweest en wat mis ik!!!???!!

Ik ben diep geraakt door wat een horloge bij mensen los kan maken ;-)))

Hans ik heb ook hard gelachen bij je verhaal, mede doordat het klokje erg goed loopt er zit nog geen seconde verschil in zit met twee maanden geleden. Ja ik vind Panerai ook mooier en wil er dan ook 1 in de toekomst aanschaffen, maar ik denk niet dat iemand zomaar voor de grap een Panerai koopt in tegenstelling tot een aankoop zoals de mijne. Maar wanneer ik er 1 heb wil ik dan ook alleen maar positieve reacties horen Hans. :wink:

Nogmaals over smaak valt niet te twisten en ik vind dat ik voor 149 euri een leuke klok op de kop heb getikt. Ik draag hem met plezier.

Robbertsen je hebt een pm